Nidblödning!?
_1301 Januaribarn
  1. Cinco
    #1

    Nidblödning!?

    Joråsåatteh... det verkar som att det var det jag fick idag. Kanske?

    En snabb googling senare så har jag läst mig till att man oftast får den runt 8 dagar efter ägglossningen, när ägget fäster.
    Jag är idag på 8-9 dagar efter ÄL. Har de senaste 2-3 dagarna haft lite molvärk, lite illamående emellanåt (svagt) och varit trött.
    Och för en timme sen kom det alltså lite blod på pappret när jag var på toa (ingenting i trosorna).

    Ruskigt spännande detta ju!

    Har inte fått nån nidblödning vid mina tidigare graviditeter, så det är ju lite annorlunda.
    Om det nu är det. Men.. vad kan det annars vara?

    *analyserar sönder*

    Hoppas ni alla njuter i den underbara vårvärmen!

    Kram!
  2. 1
    Nidblödning!? Joråsåatteh... det verkar som att det var det jag fick idag. Kanske?

    En snabb googling senare så har jag läst mig till att man oftast får den runt 8 dagar efter ägglossningen, när ägget fäster.
    Jag är idag på 8-9 dagar efter ÄL. Har de senaste 2-3 dagarna haft lite molvärk, lite illamående emellanåt (svagt) och varit trött.
    Och för en timme sen kom det alltså lite blod på pappret när jag var på toa (ingenting i trosorna).

    Ruskigt spännande detta ju!

    Har inte fått nån nidblödning vid mina tidigare graviditeter, så det är ju lite annorlunda.
    Om det nu är det. Men.. vad kan det annars vara?

    *analyserar sönder*

    Hoppas ni alla njuter i den underbara vårvärmen!

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Låter ju helt klart som att det kan vara nidblödning. Vad kul! Håller tummarna för att det är så och att det blir ett plus snart.

    Kram!
  4. 2
    Låter ju helt klart som att det kan vara nidblödning. Vad kul! Håller tummarna för att det är så och att det blir ett plus snart.

    Kram!
  5. Cinco
    #3
    Tack för tumhållningen!

    Det kom bara lite på pappret den gången. Inte ett spår av blod sedan dess. Känns ju lite hoppfullt!
    Gjorde ett test imorse, men det var förstås negativt. Säkert för tidigt. Gör ett nytt på fredag eller lördag tänkte jag

    Hur går det för dig?

    kram!
  6. 3
    Tack för tumhållningen!

    Det kom bara lite på pappret den gången. Inte ett spår av blod sedan dess. Känns ju lite hoppfullt!
    Gjorde ett test imorse, men det var förstås negativt. Säkert för tidigt. Gör ett nytt på fredag eller lördag tänkte jag

    Hur går det för dig?

    kram!
  7. Medlem sedan
    Mar 2009
    #4
    Ja, det var nog för tidigt än. Hör av dig hur det går på fredag eller lördag, men det låter ju som att du skulle kuna vara gravid. Jag har fortfarande inte fått min mens och inga tecken på att den är påväg heller BIM+3 idag. Mår ila och har ömma bröst så jag har lite förhoppningar. Tänkte köpa test idag men hann inte. Får se om jag beställer från internet i kväll eller försöker hinna köpa ett i morgon.

    Hur många barn har du sedan tidigare då och hur gamla är dom? Vi har två som är 5 och snart 3.

    Kram!
  8. 4
    Ja, det var nog för tidigt än. Hör av dig hur det går på fredag eller lördag, men det låter ju som att du skulle kuna vara gravid. Jag har fortfarande inte fått min mens och inga tecken på att den är påväg heller BIM+3 idag. Mår ila och har ömma bröst så jag har lite förhoppningar. Tänkte köpa test idag men hann inte. Får se om jag beställer från internet i kväll eller försöker hinna köpa ett i morgon.

    Hur många barn har du sedan tidigare då och hur gamla är dom? Vi har två som är 5 och snart 3.

    Kram!
  9. Cinco
    #5
    Jag har fyra! De är/blir 6, 9 & 12 i år. Och så minstingen som blir 1 i sommar. De stora fick jag med exmaken. Jag & sambon vill gärna ha ett gemensamt till (han hade inga barn sedan innan)!

    Idag mår jag illa. Det tyckte sambon var bra, haha

    Hoppas vi får hänga här ihop!
  10. 5
    Jag har fyra! De är/blir 6, 9 & 12 i år. Och så minstingen som blir 1 i sommar. De stora fick jag med exmaken. Jag & sambon vill gärna ha ett gemensamt till (han hade inga barn sedan innan)!

    Idag mår jag illa. Det tyckte sambon var bra, haha

    Hoppas vi får hänga här ihop!
  11. Medlem sedan
    Mar 2009
    #6
    Okej, vad kul. Ja, illamående är ju i detta fall positivt! Jag har dock inte mått illa mer än lite grann i början av mina tidigare två graviditeter. Mitt har börjat försvinna nu men jag har fortfarande inte fått mensen. Blir nog test ev. i morgon eller lördag, har inte hunnit kommit åt att köpa än. Är fortfarande lite tveksam oxå, men mensen har bara varit sen en gång förut (förutom 1-2dagar nån gång) och det var pga av stress, vilket jag inte har haft problem med nu.

    Vi får väl se i helgen båda två vad testen säger. Lycka till!

    När skulle du få BF i såna fall? Jag skulle få 5 eller 6 januari.
  12. 6
    Okej, vad kul. Ja, illamående är ju i detta fall positivt! Jag har dock inte mått illa mer än lite grann i början av mina tidigare två graviditeter. Mitt har börjat försvinna nu men jag har fortfarande inte fått mensen. Blir nog test ev. i morgon eller lördag, har inte hunnit kommit åt att köpa än. Är fortfarande lite tveksam oxå, men mensen har bara varit sen en gång förut (förutom 1-2dagar nån gång) och det var pga av stress, vilket jag inte har haft problem med nu.

    Vi får väl se i helgen båda två vad testen säger. Lycka till!

    När skulle du få BF i såna fall? Jag skulle få 5 eller 6 januari.
  13. Cinco
    #7
    Jag mådde aldrig illa med de tre stora. Med lillen kunde jag må lite kvalmigt, som vid åksjuka typ. Men jag spydde inte. Det är ungefär den känslan jag haft/har nu.

    Tror BF blir 130113 om jag inte är helt ute & cyklar. Testade inte idag, utan tar det imorgon istället

    Lycka till du också! Hoppas vi får positiva besked båda två!
  14. 7
    Jag mådde aldrig illa med de tre stora. Med lillen kunde jag må lite kvalmigt, som vid åksjuka typ. Men jag spydde inte. Det är ungefär den känslan jag haft/har nu.

    Tror BF blir 130113 om jag inte är helt ute & cyklar. Testade inte idag, utan tar det imorgon istället

    Lycka till du också! Hoppas vi får positiva besked båda två!
  15. Medlem sedan
    Mar 2009
    #8
    Testade negativt i morse och nu har mensen oxå kommit. Men det känns helt okej ändå. Försökte ju undvika ägglossningen nu i april och det lyckades ju. Men när illamåendet kom och ingen mens så hoppades vi ju lite iaf. Men nu får vi börja försöka på riktigt i maj som oxå var planen och hoppas på en februari bebis istället.

    Håller tummarna för dig i morgon!
  16. 8
    Testade negativt i morse och nu har mensen oxå kommit. Men det känns helt okej ändå. Försökte ju undvika ägglossningen nu i april och det lyckades ju. Men när illamåendet kom och ingen mens så hoppades vi ju lite iaf. Men nu får vi börja försöka på riktigt i maj som oxå var planen och hoppas på en februari bebis istället.

    Håller tummarna för dig i morgon!
  17. Cinco
    #9
    Nä, vad trist att mensen kom
    Men skönt att du tar det bra ändå. Hoppas det snart växer ett litet februarifrö i dig!

    Kram
  18. 9
    Nä, vad trist att mensen kom
    Men skönt att du tar det bra ändå. Hoppas det snart växer ett litet februarifrö i dig!

    Kram

Liknande trådar

  1. Nidblödning..!?
    By Cinco in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 12:41
  2. nidblödning?
    By waldmeisterin in forum Planera för barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 03:21
  3. Nidblödning?
    By mammatilloskar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 23:39
  4. nidblödning
    By Susanne med 3 in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 18:49
  5. Ev. nidblödning?
    By Blåklockan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 12:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar