Förbonkade Murphy :-(
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Förbonkade Murphy :-(

    Tror ni inte den jäkeln satt på min axel igår när jag skrev om Eskil och hans friska öron...

    Nu vaknade Eskil, han är ledsen och har _ont_ och naturligtvis är jag ensam med barnen.

    Hur skulle ni gjort, pumpat barnet fullt med alvedon och vandrat med en ledsen bebis fullt av aj eller packat er in på barnakuten?

    /mie
  2. 1
    Förbonkade Murphy :-( Tror ni inte den jäkeln satt på min axel igår när jag skrev om Eskil och hans friska öron...

    Nu vaknade Eskil, han är ledsen och har _ont_ och naturligtvis är jag ensam med barnen.

    Hur skulle ni gjort, pumpat barnet fullt med alvedon och vandrat med en ledsen bebis fullt av aj eller packat er in på barnakuten?

    /mie
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Nämen oj..

    Först och främst; jag missade inlägget om att ni kommit hem och att ni haft det bra. Vad kul att Eskil rör sig och vad duktig han är :-) Numera vet man aldrig var de är nånstans ;-) Stella gillar att krypa till tvättstugan för att sätta sig och titta på den snurrande tvättmaskinen, det kan roa henne lääänge ;-)

    Nåja, Eskils stackars onda öron var det, ja! Jag skulle pallrat mig, faktiskt. Hur jobbigt det än må vara, så tror jag att det är värt det i slutändan..
  4. 2
    Nämen oj.. Först och främst; jag missade inlägget om att ni kommit hem och att ni haft det bra. Vad kul att Eskil rör sig och vad duktig han är :-) Numera vet man aldrig var de är nånstans ;-) Stella gillar att krypa till tvättstugan för att sätta sig och titta på den snurrande tvättmaskinen, det kan roa henne lääänge ;-)

    Nåja, Eskils stackars onda öron var det, ja! Jag skulle pallrat mig, faktiskt. Hur jobbigt det än må vara, så tror jag att det är värt det i slutändan..
  5. Kajsa å Valter
    #3

    lille Eskil

    ska ha bli ett öronbarn? Lider med honom och hoppas att penicilinet verkar fort och att han mår bättre.

    Jag har aldrig haft öroninflammation i hela mitt liv förrän i vintras och nu har jag det igen!! Verkar som om jag ska bli öronbarn på äldre dagara.

    Krya på dig Eskil!
  6. 3
    lille Eskil ska ha bli ett öronbarn? Lider med honom och hoppas att penicilinet verkar fort och att han mår bättre.

    Jag har aldrig haft öroninflammation i hela mitt liv förrän i vintras och nu har jag det igen!! Verkar som om jag ska bli öronbarn på äldre dagara.

    Krya på dig Eskil!

Liknande trådar

  1. Murphy's lag?
    By yankeemom in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 20:57
  2. Den där Murphy!
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-29, 15:52
  3. Murphy?
    By Paxelle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-02, 15:54
  4. Murphy's Law
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 21:33
  5. Murphy's law
    By cayuga in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 20:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar