godmorgon
_0504 Aprilbarn
  1. Kajsa å Valter
    #1

    godmorgon

    här är det lite bättre än sist. Visst var det öroninflammation jag hade och jag fick penicilin på en gång och det har faktiskt börjat verka lite nu så jag har inte jäääätteont i örat längre. Har dock legat nerbäddad i sängen hela helgen med feber, snuvig och ont i halsen. Känns som jag är på rätt väg ur det här nu iallafall.

    Valter är oxå lite sjuk, har haft lite feber i helgen och är snuvig så vi håller oss inne idag.

    Ha en bra dag

    Kram
  2. 1
    godmorgon här är det lite bättre än sist. Visst var det öroninflammation jag hade och jag fick penicilin på en gång och det har faktiskt börjat verka lite nu så jag har inte jäääätteont i örat längre. Har dock legat nerbäddad i sängen hela helgen med feber, snuvig och ont i halsen. Känns som jag är på rätt väg ur det här nu iallafall.

    Valter är oxå lite sjuk, har haft lite feber i helgen och är snuvig så vi håller oss inne idag.

    Ha en bra dag

    Kram
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Usch..

    Hoppas du och Valter snart får bli friska! Passa på att mysa ordentligt idag! =)

    Kram
  4. 2
    Usch.. Hoppas du och Valter snart får bli friska! Passa på att mysa ordentligt idag! =)

    Kram

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar