Tack
Klumpfot
  1. Fredrik & Viktoria
    #1

    Tack

    Tack gör alla svar vi fått. Vi har bestämt oss för att inte göra något fostervattenprov och hoppas på att allt ska gå bra ändå. Vi känner oss lugnare nu när vi fått veta lite mer och pratat med varandra. Jag antar att vi kommer att höras igen. Jossan, vi bor i Södertälje och kommer förmodligen att hamna på Karolinska med vår parvel så småningom. Har du något tips på någon kunnig i stockholmsområdet så får du gärna förmedla det.

    Än en gång ett stort tack till alla!
  2. 1
    Tack Tack gör alla svar vi fått. Vi har bestämt oss för att inte göra något fostervattenprov och hoppas på att allt ska gå bra ändå. Vi känner oss lugnare nu när vi fått veta lite mer och pratat med varandra. Jag antar att vi kommer att höras igen. Jossan, vi bor i Södertälje och kommer förmodligen att hamna på Karolinska med vår parvel så småningom. Har du något tips på någon kunnig i stockholmsområdet så får du gärna förmedla det.

    Än en gång ett stort tack till alla!
  3. frida
    #2

    södertälje

    hej på er och jätte grattis till bebben i magen!

    jag heter frida och har en son på 5,5 månad, Wiggo, vi upptäcte hans krokiga fötter tidigt precis som ni på södertälje sjukhus och greps av panik. Vi har tyvärr flyttat där i från men stefhan, wiggos pappa pluggar på campus telge så vi är där ganska ofta.
    Vi behandlar wiggos fötter på Astrid Lindgren och är mycket nöjda, vill ni träffas och prata så hör av er! [email protected] vi finns i krokaran!

    kramar från frida stefhan tuva och wiggo/ vi vet hur ni mår just nu!
  4. 2
    södertälje hej på er och jätte grattis till bebben i magen!

    jag heter frida och har en son på 5,5 månad, Wiggo, vi upptäcte hans krokiga fötter tidigt precis som ni på södertälje sjukhus och greps av panik. Vi har tyvärr flyttat där i från men stefhan, wiggos pappa pluggar på campus telge så vi är där ganska ofta.
    Vi behandlar wiggos fötter på Astrid Lindgren och är mycket nöjda, vill ni träffas och prata så hör av er! [email protected] vi finns i krokaran!

    kramar från frida stefhan tuva och wiggo/ vi vet hur ni mår just nu!
  5. Jossan
    #3

    ALB

    Hej på er!

    Det låter bra att ni känner er lugnare nu, jag är överrtygad om att allt kommer gå galant..och att ni kommer få världens finaste bebis.

    Om ni bor i Södertälje kommer ni förmodlingen precis som ni säger att hamna på Astrid Lindgrens Barnsjukhus, där finns ortopeder i absolut världsklass, och deras erfarenhet av klumpfötter är bland de bästa i Sverige.

    Jag vet att de tidigare har varit väldigt tilmötesgående på ALB vad gäller att träffa föräldrar som fått reda på att de snart ska få en liten klumpfot i familjen. Så jag rekommenderar er att ringa dit och boka ett möte med en av ortopederna där! Brukar vara mycket givande och positivt!!

    Lycka till och varma kramar!
  6. 3
    ALB Hej på er!

    Det låter bra att ni känner er lugnare nu, jag är överrtygad om att allt kommer gå galant..och att ni kommer få världens finaste bebis.

    Om ni bor i Södertälje kommer ni förmodlingen precis som ni säger att hamna på Astrid Lindgrens Barnsjukhus, där finns ortopeder i absolut världsklass, och deras erfarenhet av klumpfötter är bland de bästa i Sverige.

    Jag vet att de tidigare har varit väldigt tilmötesgående på ALB vad gäller att träffa föräldrar som fått reda på att de snart ska få en liten klumpfot i familjen. Så jag rekommenderar er att ringa dit och boka ett möte med en av ortopederna där! Brukar vara mycket givande och positivt!!

    Lycka till och varma kramar!

Liknande trådar

  1. Tack! Tack! Tack! *delar ut medaljer*
    By MaryT* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-04-17, 21:14
  2. Tack HM, tack Eleven, tack mataffaren.se
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-20, 08:29
  3. Snabb fråga ang. UJ vagn! Tack tack!
    By Famiglia F in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 07:46
  4. tack tack tack till min nissa!
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 15:33
  5. Tack tack tack till alla er...
    By Radhuskajsa in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 09:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar