Min 2:a antibiotika kur...
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Min 2:a antibiotika kur...

    ...håll tummarna för att jag blir av med mina streptokocker med denna. Jag har haft konstant ont i halsen i 3 veckor, jag har nästan trott att det varit en halsböld. Usch nu vill jag inte ha mera ont.

    Linnie
  2. 1
    Min 2:a antibiotika kur... ...håll tummarna för att jag blir av med mina streptokocker med denna. Jag har haft konstant ont i halsen i 3 veckor, jag har nästan trott att det varit en halsböld. Usch nu vill jag inte ha mera ont.

    Linnie
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    Ojoj...

    det var inte kul! Jag lider med dig, jag har haft en massa halsproblem i mina dagar. Hoppas du kryar på dig snart!

  4. 2
    Ojoj... det var inte kul! Jag lider med dig, jag har haft en massa halsproblem i mina dagar. Hoppas du kryar på dig snart!

  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Tack snälla..

    ...du för omtanken .

    Linnie
  6. 3
    Tack snälla.. ...du för omtanken .

    Linnie
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4

    Usch för halsont :(

    Streptokocker är inte roligt, jag hoppas verkligen att medicinen gör dig bättre så att du får känna dig bra nu fram till förlossningen.
    Kram!
  8. 4
    Usch för halsont :( Streptokocker är inte roligt, jag hoppas verkligen att medicinen gör dig bättre så att du får känna dig bra nu fram till förlossningen.
    Kram!
  9. A m A -03+bf6/1
    #5

    Är det nåt som går?

    Jag har klarat mig väldigt bra från infektioner även om jag är en \"hals-människa\" men de senste 2 dagarna har jag knappt kunnat svälja på morgnarna...

    Krya på dig!
  10. 5
    Är det nåt som går? Jag har klarat mig väldigt bra från infektioner även om jag är en \"hals-människa\" men de senste 2 dagarna har jag knappt kunnat svälja på morgnarna...

    Krya på dig!

Liknande trådar

  1. Antibiotika?
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-06, 10:35
  2. Antibiotika
    By ca74 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 09:22
  3. Antibiotika & ÄL
    By AC69 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 14:37
  4. antibiotika?!
    By Hemmamamma m 3+pyret in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 16:47
  5. Antibiotika
    By Lena m E+M in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-04, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar