I vilken ordning gav ni
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    I vilken ordning gav ni

    smakprotioner? Alltså vad gav ni först o sen där efter o så vidare? Jag har inte gett Ofelia så mycket än men tänkte få lite inspiration till vad vi ska ge härnäst =)
  2. 1
    I vilken ordning gav ni smakprotioner? Alltså vad gav ni först o sen där efter o så vidare? Jag har inte gett Ofelia så mycket än men tänkte få lite inspiration till vad vi ska ge härnäst =)
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Hrmm

    Vi började med lite gröt, men sedan blev det inte så mycket av matsmakisar. Elsa var inte så intresserad av bara potatis eller bara majs eller bara morot. Så vi köpte sådana där 5-månadersburkar och gav en liten portion kyckling med pasta. Slurp sade Elsa och nu, 1½ vecka senare äter hon en hel sådan burk om dagen. Så vi fuskade ganska rejält.

    Emeli
  4. 2
    Hrmm Vi började med lite gröt, men sedan blev det inte så mycket av matsmakisar. Elsa var inte så intresserad av bara potatis eller bara majs eller bara morot. Så vi köpte sådana där 5-månadersburkar och gav en liten portion kyckling med pasta. Slurp sade Elsa och nu, 1½ vecka senare äter hon en hel sådan burk om dagen. Så vi fuskade ganska rejält.

    Emeli
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Jag gav...

    först morötter, potatis, potatis & palsternacka, majs, grönskar med kyckling, pasta & broccoli, grönsaker och nudlar och sen har vi inte kommit längre. Allt finns att köpa på burk. Bäst gillar hon Hipp.

    Just ja hon har fått banan, äppelskrap, päron- och pärsikapurè med :-)
  6. 3
    Jag gav... först morötter, potatis, potatis & palsternacka, majs, grönskar med kyckling, pasta & broccoli, grönsaker och nudlar och sen har vi inte kommit längre. Allt finns att köpa på burk. Bäst gillar hon Hipp.

    Just ja hon har fått banan, äppelskrap, päron- och pärsikapurè med :-)

Liknande trådar

  1. Vilken ordning...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 12:21
  2. Vilken ordning?
    By Åsa med tjejtriss in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 22:50
  3. Vilken ordning??
    By Plingis6 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 16:45
  4. I vilken ordning...
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 14:27
  5. I vilken ordning
    By frea2 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 19:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar