har ofta haft huvudvärk sen jag blev
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    har ofta haft huvudvärk sen jag blev

    gravid, e det nån speciell orsak tror ni?
  2. 1
    har ofta haft huvudvärk sen jag blev gravid, e det nån speciell orsak tror ni?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2

    Har haft jätteproblem!!!

    Jättestora problem med huvudvärk har jag haft sedan ca två månader tillbaka.
    Först var teorin att det var hormoner, vissa är mer känsliga än andra.
    Men sedan kom de på att en ytterligare orsak var att jag är superspänd i nacken, så nu går jag hos en sjukgymnast som \"drar ur\" nacken och det har verkligen lättat! Jag har ofta ont i huvudet ändå, men slipper de där värsta attackerna som gör att jag ligger däckad ett par dagar.

    Har fått Dexofen och Citodon mot värken, ska inte vara ngn fara alls, fast man ska inte äta dem precis i början av grav...
  4. 2
    Har haft jätteproblem!!! Jättestora problem med huvudvärk har jag haft sedan ca två månader tillbaka.
    Först var teorin att det var hormoner, vissa är mer känsliga än andra.
    Men sedan kom de på att en ytterligare orsak var att jag är superspänd i nacken, så nu går jag hos en sjukgymnast som \"drar ur\" nacken och det har verkligen lättat! Jag har ofta ont i huvudet ändå, men slipper de där värsta attackerna som gör att jag ligger däckad ett par dagar.

    Har fått Dexofen och Citodon mot värken, ska inte vara ngn fara alls, fast man ska inte äta dem precis i början av grav...
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3

    Dricker du tillräckligt?

    Jag har märkt att jag ofta \"glömmer\" dricka vatten med jämna mellanrum, och då har jag ofta fått ont i huvudet. Har då satt i mig nån liter vatten, vilat en stund och den ahr huvudvärken varit borta. Fostervattnet byts ju ut ofta och då måste man dricka tillräckligt.
  6. 3
    Dricker du tillräckligt? Jag har märkt att jag ofta \"glömmer\" dricka vatten med jämna mellanrum, och då har jag ofta fått ont i huvudet. Har då satt i mig nån liter vatten, vilat en stund och den ahr huvudvärken varit borta. Fostervattnet byts ju ut ofta och då måste man dricka tillräckligt.
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4

    nä det e jag nog dålig på emellanåt..tack för tips

    et!!
  8. 4
    nä det e jag nog dålig på emellanåt..tack för tips et!!
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5

    har samma problem

    spceillt på jobbet, jag hade i flera ve ont i huvudet och fick ta alvedon. va lite orlig först men haft min perioder innan. nu e det lite bättre... men varför de undra ja allt me
  10. 5
    har samma problem spceillt på jobbet, jag hade i flera ve ont i huvudet och fick ta alvedon. va lite orlig först men haft min perioder innan. nu e det lite bättre... men varför de undra ja allt me

Liknande trådar

  1. Hur ofta har Du/ni huvudvärk?
    By Hydrocefalus87 in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-12, 18:54
  2. Har haft en haft en riktig myshelg
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 17:56
  3. Hur ofta är "normalt" att ha huvudvärk?
    By CarolinaK in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-06-16, 15:02
  4. Ont i huvudet ofta ofta.....Varför??
    By annahpo in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-22, 09:13
  5. Haft huvudvärk sedan igår
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 12:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar