Jag vill inte frysa längre...
_0603 Marsbarn
  1. Mia KL m Samuel-03, bf 26/3
    #1

    Jag vill inte frysa längre...

    när jag var så här långt gången i förra graviditeten så kom jag in i svettperioden, kunde inte ha långärmat på mig och var definitivt lättklädd även om det var minusgrader. Och nu fryser jag som en vet inte vad fastän det är plusgrader. När kommer den inre värmen? Eller kommer jag inte få den alls. Vågar inte köpa varma kläder ifall att jag inte kan ha dem sedan utan stora lp-plattor under armarna.

    Jag vill svettas!!!
  2. 1
    Jag vill inte frysa längre... när jag var så här långt gången i förra graviditeten så kom jag in i svettperioden, kunde inte ha långärmat på mig och var definitivt lättklädd även om det var minusgrader. Och nu fryser jag som en vet inte vad fastän det är plusgrader. När kommer den inre värmen? Eller kommer jag inte få den alls. Vågar inte köpa varma kläder ifall att jag inte kan ha dem sedan utan stora lp-plattor under armarna.

    Jag vill svettas!!!
  3. mammaneta
    #2

    Du kan få lite av mig....

    ...för jag har hamnat där nu. Insåg det nu i helgen när jag var iväg på utbildning med mitt jobb och alla andra satt och huttrade och frös och jag ville öppna fönstret för att det var så varmt (hade själv bara en kortärmad tröja medans dom andra satt med koftor, ytterjackor och filtar virade om sig).

    Till och med mina händer som ju alltid är kalla annars känns som svullna varma prinskorvar.

    Så ja, det är väl inget att längta efter men det är ju inte gott att frysa heller. Tänk om man någon gång kunde vara lagom.
  4. 2
    Du kan få lite av mig.... ...för jag har hamnat där nu. Insåg det nu i helgen när jag var iväg på utbildning med mitt jobb och alla andra satt och huttrade och frös och jag ville öppna fönstret för att det var så varmt (hade själv bara en kortärmad tröja medans dom andra satt med koftor, ytterjackor och filtar virade om sig).

    Till och med mina händer som ju alltid är kalla annars känns som svullna varma prinskorvar.

    Så ja, det är väl inget att längta efter men det är ju inte gott att frysa heller. Tänk om man någon gång kunde vara lagom.
  5. Mia KL m Samuel-03, bf 26/3
    #3

    Vet hur det var förra gången...

    då jag låg i sovrummet med bara ett påslakan och fönster på vidgavel fastän det var januari och -15 grader och stackars maken låg med dubbla täcken.

    Och på kontoret satt jag i kortärmat och bredvid mig en tjej som är världens frysnaste så hon hade ett eget element på under skrivbordet, det var inte kul.

    Så det är inte bara kul att vara varm.
    det jobbigaste just nu är att inte veta om man kommer dit för det är ju enkelt att klä på sig men jag vågar som sagt var inte handla alltför mycket varma kläder. Har två fleecejackor/tröjor som jag har på mig men det är inte så kul till kostym ute hos kund.
  6. 3
    Vet hur det var förra gången... då jag låg i sovrummet med bara ett påslakan och fönster på vidgavel fastän det var januari och -15 grader och stackars maken låg med dubbla täcken.

    Och på kontoret satt jag i kortärmat och bredvid mig en tjej som är världens frysnaste så hon hade ett eget element på under skrivbordet, det var inte kul.

    Så det är inte bara kul att vara varm.
    det jobbigaste just nu är att inte veta om man kommer dit för det är ju enkelt att klä på sig men jag vågar som sagt var inte handla alltför mycket varma kläder. Har två fleecejackor/tröjor som jag har på mig men det är inte så kul till kostym ute hos kund.

Liknande trådar

  1. jag vill inte frysa denna vinter!!!...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 23:31
  2. Jag vill inte det här längre
    By fundersam7 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 00:56
  3. Vet inte vad jag vill längre..
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 15:05
  4. Vet inte vad jag vill längre..
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 10:29
  5. Vill inte bo i lgh längre!
    By Sarah29 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 17:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar