hej flickor..
_0606 Junibarn
  1. sandra_78 *hälsar på*
    #1

    hej flickor..

    hoppas allt går väl med era magar här inne..har räknat och fått oss som fått lämna till 8 st.. hemskt, men sant..hoppas innerligt att ingen mer ska trilla dit..
    jag skrapas i morgon kl 7:45, så jag är lite nervös faktiskt..
    *kramar till alla*
  2. 1
    hej flickor.. hoppas allt går väl med era magar här inne..har räknat och fått oss som fått lämna till 8 st.. hemskt, men sant..hoppas innerligt att ingen mer ska trilla dit..
    jag skrapas i morgon kl 7:45, så jag är lite nervös faktiskt..
    *kramar till alla*
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    tänker på dej!!

    Och hoppas att det kommer att gå bra imorrn!!
    Kika gärna in och berätta hur det gick om du orkar, du kommer att finnas i mina tankar imorrn.

    många *kramar* från mej!
  4. 2
    tänker på dej!! Och hoppas att det kommer att gå bra imorrn!!
    Kika gärna in och berätta hur det gick om du orkar, du kommer att finnas i mina tankar imorrn.

    många *kramar* från mej!
  5. Marie 2 barn (bf 23/6)
    #3

    hej!

    Tänker mycket på dig.. vet ju precis hur du har det! Jag har ju också skrapats men tycker nu efteråt att det var rätt skönt, för det första så slipper man bort en stund i narkosen o sedan är allt borta o man vet att det är snyggt o rent igen.
    Inget att vara rädd för alltså, men klart man är lite nervös iaf.
    Hoppas det går bra för dig med!!!!!

    Själv har jag det inte heller så lätt just nu (läs nedan) och imorgon ska jag på min andra hcg mätning (sedan vul igen på tisd). Vet inte alls vad jag ska tro o känna, men är rätt inställd tidvis på att det är tredje missfallet här :-(.
    *STYRKEKRAM TILL DIG*
  6. 3
    hej! Tänker mycket på dig.. vet ju precis hur du har det! Jag har ju också skrapats men tycker nu efteråt att det var rätt skönt, för det första så slipper man bort en stund i narkosen o sedan är allt borta o man vet att det är snyggt o rent igen.
    Inget att vara rädd för alltså, men klart man är lite nervös iaf.
    Hoppas det går bra för dig med!!!!!

    Själv har jag det inte heller så lätt just nu (läs nedan) och imorgon ska jag på min andra hcg mätning (sedan vul igen på tisd). Vet inte alls vad jag ska tro o känna, men är rätt inställd tidvis på att det är tredje missfallet här :-(.
    *STYRKEKRAM TILL DIG*
  7. JOY pyret 4/7
    #4

    Hej

    hör ju inte till den här gruppen, men känner ju igen dig från PFB. Skickar massor av kramar till dig inför morgondagen och framöver.

  8. 4
    Hej hör ju inte till den här gruppen, men känner ju igen dig från PFB. Skickar massor av kramar till dig inför morgondagen och framöver.

  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5

    ja,jag kikar in

    på eftermiddagen någon gång,försöker hålla modet uppe..en kompis kom i dag med blommor och choklad till mig,och hon var alldeles rödgråten,hade suttit i bilen och gråtit för min skull, och jag bröt i hop såklart..så härligt med folk som verkligen bryr sig och förstår..
    *kramar*
  10. 5
    ja,jag kikar in på eftermiddagen någon gång,försöker hålla modet uppe..en kompis kom i dag med blommor och choklad till mig,och hon var alldeles rödgråten,hade suttit i bilen och gråtit för min skull, och jag bröt i hop såklart..så härligt med folk som verkligen bryr sig och förstår..
    *kramar*
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6

    alla mina tankar

    till dig,hoppas självklart på det bästa,att du får stanna i detta härliga gäng, jag finns mest på missfall nu..:(
    ja,det ska kännas bra när man vaknar igen och veta att det är rent o fint, är lätt att gå o tänka på annars, vad som finns kvar och inte och om det ser bra ut,..
    som sagt,hoppas allt går bra..!
    *kramar*
  12. 6
    alla mina tankar till dig,hoppas självklart på det bästa,att du får stanna i detta härliga gäng, jag finns mest på missfall nu..:(
    ja,det ska kännas bra när man vaknar igen och veta att det är rent o fint, är lätt att gå o tänka på annars, vad som finns kvar och inte och om det ser bra ut,..
    som sagt,hoppas allt går bra..!
    *kramar*
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7

    tack!

    känner igen dig med,men vad är pfb?
    är det inte fbg som jag \"sett\" dig?
    Lycka till med din lill* i magen!
  14. 7
    tack! känner igen dig med,men vad är pfb?
    är det inte fbg som jag \"sett\" dig?
    Lycka till med din lill* i magen!
  15. Medlem sedan
    Oct 2000
    #8

    Hej Sandra..

    Tänker på dig imorgon!!! Annars är allt bra med mig, saknar dig o dina inlägg här förstås :-)

    Styrkekramar o lycka till imorgon!!!

  16. 8
    Hej Sandra.. Tänker på dig imorgon!!! Annars är allt bra med mig, saknar dig o dina inlägg här förstås :-)

    Styrkekramar o lycka till imorgon!!!

Liknande trådar

  1. nu flickor små...
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 20:39
  2. Hej flickor!
    By Kine62 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 20:19
  3. Hej Flickor!
    By MammaTillTrion in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 18:28
  4. Hej flickor!
    By Tingeling_72 in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 15:36
  5. Flickor!!!
    By Dreitill in forum Försöker bli med barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 10:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar