Är det farligt att vara förkyld?
_0512 Decemberbarn
  1. marie m prinsessorna
    #1

    Är det farligt att vara förkyld?

    Måste först bara säga Fattar inte ett endaste dugg av vad som hände här inne i gåR!!! Blir helelr inte klokare av att läsa alal meddelande, fatatr inte vem elelr vad som gjort vad!! Men skit samma för det är säkert löst ändå, hopaps inte att allt för många fått lida bara.
    Iaf idag är jag och min dotter super sjuka, min dotter ( 2 år) kan knappt andas ,och när hon pratar låter det som hon viskar, prata om att jag lider för henens skull, hoppas Alva i magen inte påverkas av min förkylning, kan de göra det, tänker om de kan bli sjuka medoch ngt hemskt händer, ngn som vet?
  2. 1
    Är det farligt att vara förkyld? Måste först bara säga Fattar inte ett endaste dugg av vad som hände här inne i gåR!!! Blir helelr inte klokare av att läsa alal meddelande, fatatr inte vem elelr vad som gjort vad!! Men skit samma för det är säkert löst ändå, hopaps inte att allt för många fått lida bara.
    Iaf idag är jag och min dotter super sjuka, min dotter ( 2 år) kan knappt andas ,och när hon pratar låter det som hon viskar, prata om att jag lider för henens skull, hoppas Alva i magen inte påverkas av min förkylning, kan de göra det, tänker om de kan bli sjuka medoch ngt hemskt händer, ngn som vet?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    En vanlig förkylning

    är nog ingen fara föe bebisen i magen. Jag var kanonförkyld flera dagar innan jag skulle föda M under förlossningen (som sen slutade i snitt) hade jag feber och förkylninmg, kunde knappt prata. Och hon klarade sig bra blev inte förkyld eller påverkad på annant sätt efteråt.

    Om du däremoot blir så förkyld att det blir något bakteriellt så kan du behöva behandling . Så är du inte piggare på några dagar så kontakta sjukvården.

    Din supersjuka dotter har det inte lätt. Om hon knappt kan andas..... är hon täppt i näsan kan du ge henne näsdroppar, är hon svullen om halsmandlarna?? Kan det vara halsfluss?? Du kanske ska prata med BVC

    Krya på er!

  4. 2
    En vanlig förkylning är nog ingen fara föe bebisen i magen. Jag var kanonförkyld flera dagar innan jag skulle föda M under förlossningen (som sen slutade i snitt) hade jag feber och förkylninmg, kunde knappt prata. Och hon klarade sig bra blev inte förkyld eller påverkad på annant sätt efteråt.

    Om du däremoot blir så förkyld att det blir något bakteriellt så kan du behöva behandling . Så är du inte piggare på några dagar så kontakta sjukvården.

    Din supersjuka dotter har det inte lätt. Om hon knappt kan andas..... är hon täppt i näsan kan du ge henne näsdroppar, är hon svullen om halsmandlarna?? Kan det vara halsfluss?? Du kanske ska prata med BVC

    Krya på er!

Liknande trådar

  1. kan det vara farligt?
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-07, 12:00
  2. Kan det vara farligt
    By Petra-p3a in forum _0807 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 14:01
  3. Kan det vara farligt...
    By Jenny_ in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 12:38
  4. Kan det vara farligt....
    By michelle bf 14/2 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 14:39
  5. Är de farligt att vara sjuk?
    By Lola bf 18/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 10:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar