Sömnmarodören
Klumpfot
  1. Micra
    #1

    Sömnmarodören

    har nu stillat sig sedan han fick ny säng. Jag köpte helt enkelt en stor vuxensäng till honom. Den står direkt på golvet och han klarar det galant - bara ramlat av en gång och det var första kvällen och nu har det gått 14 dgr. Kan tänka mig att han själv blev störd av att höra sitt eget bankande med skenorna i spjälorna på sängen. Han är ett väldigt livigt barn även när han sover :o).
    På tal om annat så var vi hos hans läkare idag första gången sedan april (då vi tog av gipset efter hans andra operation). Jösses vad nervös jag var - man blir ju lite nojig tycker han har sämre balans än andra barn, går på utsidan av foten mm...
    Domen löd: KANONFINA fossingar blir troligvis inte fler operationer. Tack för dom orden.

    Ville bara skriva av mej lite o komma med lite roliga nyheter. Ni som inte vet så har det varit många o långa turer med gossens fötter - så dessa ord läkaren sa överträffade allt annat.
    Kram till er alla.
  2. 1
    Sömnmarodören har nu stillat sig sedan han fick ny säng. Jag köpte helt enkelt en stor vuxensäng till honom. Den står direkt på golvet och han klarar det galant - bara ramlat av en gång och det var första kvällen och nu har det gått 14 dgr. Kan tänka mig att han själv blev störd av att höra sitt eget bankande med skenorna i spjälorna på sängen. Han är ett väldigt livigt barn även när han sover :o).
    På tal om annat så var vi hos hans läkare idag första gången sedan april (då vi tog av gipset efter hans andra operation). Jösses vad nervös jag var - man blir ju lite nojig tycker han har sämre balans än andra barn, går på utsidan av foten mm...
    Domen löd: KANONFINA fossingar blir troligvis inte fler operationer. Tack för dom orden.

    Ville bara skriva av mej lite o komma med lite roliga nyheter. Ni som inte vet så har det varit många o långa turer med gossens fötter - så dessa ord läkaren sa överträffade allt annat.
    Kram till er alla.
  3. frida
    #2

    längtar!

    Hej på er!
    Är glad för er skull, längtar tills vi får höra någe positivt....

    Frida och Wiggo
  4. 2
    längtar! Hej på er!
    Är glad för er skull, längtar tills vi får höra någe positivt....

    Frida och Wiggo
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    vad skönt

    sömn är så himla viktigt. Man behöver sova för att orka vara en bra förälder!
    Grattis till de fina orden :-)
  6. 3
    vad skönt sömn är så himla viktigt. Man behöver sova för att orka vara en bra förälder!
    Grattis till de fina orden :-)

Liknande trådar

  1. Nya bilder på sömnmarodören =)
    By Kerstin & Linus 050912 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-05, 10:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar