Hej svejs..
Klumpfot
  1. Carola
    #1

    Hej svejs..

    Hej. Är en tjej på 31 år m 3barn på 6år, 4år o 2år. varav min 4åring föddes m klumpfötter.. Skulle gärna vilja ha kontakt m andra föräldrar i samma situation,, Har varit in här o kikat lite men vill gärna se liite mera fart.. hihi
    Kramisar från oss
  2. 1
    Hej svejs.. Hej. Är en tjej på 31 år m 3barn på 6år, 4år o 2år. varav min 4åring föddes m klumpfötter.. Skulle gärna vilja ha kontakt m andra föräldrar i samma situation,, Har varit in här o kikat lite men vill gärna se liite mera fart.. hihi
    Kramisar från oss
  3. Åsa med Oscar
    #2

    Hur har det gått?

    Hur har det gått för din 4 åring då, är han helt bra idag? Min Oscar är drygt 6 månader så vi har fortfarande en bit kvar att vandra...... men det har gått bra och fötterna ser jätte fina ut och jag är jätte nyfiken på hur det blir när han börjar gå.

    Mvh
    Åsa
  4. 2
    Hur har det gått? Hur har det gått för din 4 åring då, är han helt bra idag? Min Oscar är drygt 6 månader så vi har fortfarande en bit kvar att vandra...... men det har gått bra och fötterna ser jätte fina ut och jag är jätte nyfiken på hur det blir när han börjar gå.

    Mvh
    Åsa
  5. Carola
    #3

    Hej Åsa..

    Det har gått kanonbra för honom,, han har haft gips tills han var några månader,, så fick han skenor som han hade heltid fram till han var 1år (på dagen).. Hade sen skenorna nattetid till han var ca 3år då han klarade sig m ilägg i sina skor + innesandaler.
    Var för 2 veckor sen till läkaren på rutinkontroll då han blev omgipsad på vänster sida, foten hade blivit lite sämre o vridit sig lite.. Så vi skulle ha plastgips på honom i 3-4 veckor så får vi se sen om det EV blir en till operation på vänster.. Men jag oroar mig inte alls.. Fullt förtroende för läkarna här.. Vill du får du gärna maila istället .. kramis
  6. 3
    Hej Åsa.. Det har gått kanonbra för honom,, han har haft gips tills han var några månader,, så fick han skenor som han hade heltid fram till han var 1år (på dagen).. Hade sen skenorna nattetid till han var ca 3år då han klarade sig m ilägg i sina skor + innesandaler.
    Var för 2 veckor sen till läkaren på rutinkontroll då han blev omgipsad på vänster sida, foten hade blivit lite sämre o vridit sig lite.. Så vi skulle ha plastgips på honom i 3-4 veckor så får vi se sen om det EV blir en till operation på vänster.. Men jag oroar mig inte alls.. Fullt förtroende för läkarna här.. Vill du får du gärna maila istället .. kramis
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4

    hmmm det låter verkligen

    som en carola jag känner... :-) har du börjat skriva här igen? skoj... trivs A fortfarande bra med sitt plastgips?
  8. 4
    hmmm det låter verkligen som en carola jag känner... :-) har du börjat skriva här igen? skoj... trivs A fortfarande bra med sitt plastgips?
  9. Åsa
    #5

    Låter bra

    Det låter som att det har gått bra för din kille, det känns skönt att höra. Jag oroar mig egentligen inte särskilt mycket heller men jag hade inte hört talas om klumpfot innan Oscar föddes så det är lite intressant att höra hur det det har gått för dem som ligger lite längre fram i utvecklingen än vad vi gör. Jag kanske mailar dig framöver.

    Kram, kram
  10. 5
    Låter bra Det låter som att det har gått bra för din kille, det känns skönt att höra. Jag oroar mig egentligen inte särskilt mycket heller men jag hade inte hört talas om klumpfot innan Oscar föddes så det är lite intressant att höra hur det det har gått för dem som ligger lite längre fram i utvecklingen än vad vi gör. Jag kanske mailar dig framöver.

    Kram, kram

Liknande trådar

  1. Hej svejs :)
    By NathalieR in forum _1207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 08:30
  2. Hej svejs!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 11:49
  3. Hej svejs
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 20:04
  4. Hej svejs:)
    By KAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 17:32
  5. Hej svejs
    By Marmelad in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar