Skriver för sällan :-)
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Skriver för sällan :-)

    Hej på er!
    Var tog hösten vägen? Vi har jobbar dygnet runt med företaget och vila är det sista jag hunnit med. Ni som träffade mig på mässan vet hur jag \"såg ut\"... *s*

    Kan inte riktigt förstå vart alla krafter kommer från, men med anställda och allt som måste funka så bara måste man orka. Min man jobbar dessutom heltid med sitt vanliga jobb så det mesta har fallit på mig att fixa under dagarna. Sedan sitter vi seeena kvällar och nätter.

    Jaja nog om jobb *s* kilar in här för att visa att jag lever och säga att jag faktist läser här varje dag.

    Nu ska jag dessutom verkligen vila några timmar på dan. har just ätit massa mackor och druckit varm choklad med grädde i. Ska tom krypa ner under täcket nu och hoppas att jag kan sova nån timme!!

    Imorgon ska jag till BM igen.

    Många kramar till alla!
  2. 1
    Skriver för sällan :-) Hej på er!
    Var tog hösten vägen? Vi har jobbar dygnet runt med företaget och vila är det sista jag hunnit med. Ni som träffade mig på mässan vet hur jag \"såg ut\"... *s*

    Kan inte riktigt förstå vart alla krafter kommer från, men med anställda och allt som måste funka så bara måste man orka. Min man jobbar dessutom heltid med sitt vanliga jobb så det mesta har fallit på mig att fixa under dagarna. Sedan sitter vi seeena kvällar och nätter.

    Jaja nog om jobb *s* kilar in här för att visa att jag lever och säga att jag faktist läser här varje dag.

    Nu ska jag dessutom verkligen vila några timmar på dan. har just ätit massa mackor och druckit varm choklad med grädde i. Ska tom krypa ner under täcket nu och hoppas att jag kan sova nån timme!!

    Imorgon ska jag till BM igen.

    Många kramar till alla!
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Hej ja jag

    har undrat vart du tagit vägen men jag misstänkte att det var massa jobb.
    Det lär väl vara mycket nu inför jul oxå.
    Själv har jag lagt över allt på mannen, jätte skönt det blir lite pappers jobb nån dag i veckan men det är överkommligt.
    Hoppas du kan komma på någon fika så du får lite annat att tänka på :)

    Kram
  4. 2
    Hej ja jag har undrat vart du tagit vägen men jag misstänkte att det var massa jobb.
    Det lär väl vara mycket nu inför jul oxå.
    Själv har jag lagt över allt på mannen, jätte skönt det blir lite pappers jobb nån dag i veckan men det är överkommligt.
    Hoppas du kan komma på någon fika så du får lite annat att tänka på :)

    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3

    Hallå där!

    Kul med ett livstecken ;-) Har hört att du haft otroligt mkt med företaget. Men det är väl som du säger, måste man så måste man och då får man bara lov att orka, även om man är slut... Hoppas du snart kan få lite lugn och ro...

    Hade varit kul att träffa dig! Vi \"pratade\" ju lite om det förut, och Jenny och jag ses en del här ute i Haninge, så om du mot förmodan skulle få en stund över och har lust så får du höra av dig.

    Lycka till hos BM imorgon! Kram å sköt om dig!!
  6. 3
    Hallå där! Kul med ett livstecken ;-) Har hört att du haft otroligt mkt med företaget. Men det är väl som du säger, måste man så måste man och då får man bara lov att orka, även om man är slut... Hoppas du snart kan få lite lugn och ro...

    Hade varit kul att träffa dig! Vi \"pratade\" ju lite om det förut, och Jenny och jag ses en del här ute i Haninge, så om du mot förmodan skulle få en stund över och har lust så får du höra av dig.

    Lycka till hos BM imorgon! Kram å sköt om dig!!
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4

    Hallå!

    Kul att höra från dig! Jobba inte ihjäl dig totalt nu... Hoppas du har möjlighet att ta det lite lugnt också innan bebis kommer.

    Vore som sagt kul att träffa dig någon dag när du har tid. Frida och jag har ju sett till att träffas lite... Du får ropa till så fixar vi till det!

    *kram*
  8. 4
    Hallå! Kul att höra från dig! Jobba inte ihjäl dig totalt nu... Hoppas du har möjlighet att ta det lite lugnt också innan bebis kommer.

    Vore som sagt kul att träffa dig någon dag när du har tid. Frida och jag har ju sett till att träffas lite... Du får ropa till så fixar vi till det!

    *kram*

Liknande trådar

  1. Jag skriver så sällan här men nu....
    By lillaEgo in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 22:20
  2. Skriver sällan här nu för tiden...
    By pinja in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 20:58
  3. Skriver sällan här nu för tiden...
    By pinja in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 13:22
  4. Skriver sällan men läser
    By Tjorven v.17 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 07:17
  5. Skriver sällan...
    By Thess 69,8 (75,4->67) in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 13:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar