bra besked idag
Klumpfot
  1. elis med Nathalie 050501 och M 030116
    #1

    bra besked idag

    Hej! Träffade Lars Rehnberg idag för en extrakoll på fossingarna. Vår väg har ju varit så snarig och N har inte kunnat följa det ordinare vårdprogrammet. Trots alla MEN så kommer hon nu upp med foten i 5 grader vilket krävs för att kunna gå. De tyckte att hennes ärrbildning som läkt in i hälsenan såg okej ut. Läkaren skjuter på operationen tills hon blir större. Skönt! Vi får fortsätta köra på med sjukgymnastik och täta besök hos Olmed som justerar ortoserna.
    I övrigt är vår tjej en vilding... hon kämpar på med att krypa samt en egenkomponerad armhävning. Jag är så lycklig över att hon mår så pass bra nu!
  2. 1
    bra besked idag Hej! Träffade Lars Rehnberg idag för en extrakoll på fossingarna. Vår väg har ju varit så snarig och N har inte kunnat följa det ordinare vårdprogrammet. Trots alla MEN så kommer hon nu upp med foten i 5 grader vilket krävs för att kunna gå. De tyckte att hennes ärrbildning som läkt in i hälsenan såg okej ut. Läkaren skjuter på operationen tills hon blir större. Skönt! Vi får fortsätta köra på med sjukgymnastik och täta besök hos Olmed som justerar ortoserna.
    I övrigt är vår tjej en vilding... hon kämpar på med att krypa samt en egenkomponerad armhävning. Jag är så lycklig över att hon mår så pass bra nu!
  3. Carola
    #2

    Skönt..

    Vad glad jag blir när jag läser ditt inlägg,, Att det går bra o framåt.. kramis
  4. 2
    Skönt.. Vad glad jag blir när jag läser ditt inlägg,, Att det går bra o framåt.. kramis

Liknande trådar

  1. Besked idag
    By Skrållan med Elsa in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 10:45
  2. Idag får vi besked
    By Sandra med 4 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-06, 11:03
  3. Två kul besked idag!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 19:30
  4. idag får vi besked
    By *Mysan* in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 21:28
  5. Besked ang FVP kom idag :-)
    By Hanna m H 0903 + bf 23/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 10:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar