ont i huvudet ofta??
_0606 Junibarn
  1. nette m ninni o sladdis på g
    #1

    ont i huvudet ofta??

    någon annan... suck tar alvedon men för många vill jag ju inte ta heller.. nåt annat knep?
    Illamåendet e borta iallafall :) underbart!
    Kram alla & glad första advent
  2. 1
    ont i huvudet ofta?? någon annan... suck tar alvedon men för många vill jag ju inte ta heller.. nåt annat knep?
    Illamåendet e borta iallafall :) underbart!
    Kram alla & glad första advent
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    Inte ofta..

    ..men haft HELA helgen *suck* migrän kontra spänningshuvudvärk... Jättejobbigt! Kopplar väl av samtidigt som jag spänner mig.. Har det lite upp o ner hemma o sedan nervös inför morgondagen (UL/VUL)

    Igår tog jag alvedon princip hela dagen o fick börja morgonen med det.. sen har jag inte velat utan försökt att vila så mkt som möjligt o haft \"turen\" att barnen har vart hos kompisar o mannen har repat i en lokal så jag har vart ensam..

    Annars ska inte alvedon vara någon fara..
  4. 2
    Inte ofta.. ..men haft HELA helgen *suck* migrän kontra spänningshuvudvärk... Jättejobbigt! Kopplar väl av samtidigt som jag spänner mig.. Har det lite upp o ner hemma o sedan nervös inför morgondagen (UL/VUL)

    Igår tog jag alvedon princip hela dagen o fick börja morgonen med det.. sen har jag inte velat utan försökt att vila så mkt som möjligt o haft \"turen\" att barnen har vart hos kompisar o mannen har repat i en lokal så jag har vart ensam..

    Annars ska inte alvedon vara någon fara..
  5. nette m ninni o sladdis på g
    #3

    lycka till...

    imorron :) är nog lite spänningshuvudvärk hos mej med, skulle helst vilja ha ett ul hemma så jag vet att allt e ok me bebin :) inbillar mej hela tiden att den slutat växa som förra graviditeten. ska försöka få ett ul till nästa vecka. <kram på dej
  6. 3
    lycka till... imorron :) är nog lite spänningshuvudvärk hos mej med, skulle helst vilja ha ett ul hemma så jag vet att allt e ok me bebin :) inbillar mej hela tiden att den slutat växa som förra graviditeten. ska försöka få ett ul till nästa vecka. <kram på dej

Liknande trådar

  1. Ljud i huvudet + det går fort i huvudet
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 09:52
  2. Ont i huvudet ofta ofta.....Varför??
    By annahpo in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-22, 09:13
  3. Läser ofta men skriver "mindre" ofta:)
    By mammaS m F-06 & K-08 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 20:08
  4. ont i huvudet...
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 12:26
  5. Amma ofta - för ofta?
    By Nina02&07 in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 09:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar