Hur tidigt efter ÄL kan man testa?
_0609 Septemberbarn
  1. Hemliga
    #1

    Hur tidigt efter ÄL kan man testa?

    Vi har gjort ett försök till syskon och vill gärna hamna här. Syster kom till med hjälp av hormonsprutor på SU, och har som sagt gjort ett försök till syskon. Hur många dagar efter ÄL syns det om det blir nått?
  2. 1
    Hur tidigt efter ÄL kan man testa? Vi har gjort ett försök till syskon och vill gärna hamna här. Syster kom till med hjälp av hormonsprutor på SU, och har som sagt gjort ett försök till syskon. Hur många dagar efter ÄL syns det om det blir nått?
  3. Hemliga jag skulle det ju stå
    #2

    oj då, snubbla på tangenten.....

    klk
  4. 2
    oj då, snubbla på tangenten..... klk
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Hejsan.

    D e väl lite beroende på vilket test du har, men om du vill va allra säkrast så ska du nog inte testa alls innan IM, annars e nog risken ganska stor att d blir negativt.

    Men visst, d finns dom som testat positivt 4-5 dagar innan IM, men d e nog inte så jättevanligt tror ja. CB är väl den som är mest korrekt.

    Lycka till.
  6. 3
    Hejsan. D e väl lite beroende på vilket test du har, men om du vill va allra säkrast så ska du nog inte testa alls innan IM, annars e nog risken ganska stor att d blir negativt.

    Men visst, d finns dom som testat positivt 4-5 dagar innan IM, men d e nog inte så jättevanligt tror ja. CB är väl den som är mest korrekt.

    Lycka till.
  7. Hemliga jag
    #4

    Tack..

    ..för att du tog dig tid att svara. Jag får väl hålla mig lite till då. Ska testa 7/12 enligt läkaren som har hjälpt oss med en hormonstimulering, då ska det vara 20 dagar efter ägglossningen.
  8. 4
    Tack.. ..för att du tog dig tid att svara. Jag får väl hålla mig lite till då. Ska testa 7/12 enligt läkaren som har hjälpt oss med en hormonstimulering, då ska det vara 20 dagar efter ägglossningen.
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    Lycka till (imt)

    ...
  10. 5
    Lycka till (imt) ...

Liknande trådar

  1. Hur tidigt kan man testa?
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 14:56
  2. hur tidigt kan man testa
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 23:08
  3. Hur tidigt kan man testa?
    By anonymt namn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 18:30
  4. Hur tidigt efter ÄL kan man testa?
    By Hemliga in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 17:56
  5. Hur tidigt efter ÄL kan man testa?
    By Malin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 19:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar