Kan man hoppas på att man hamnar här :-)
_0609 Septemberbarn
  1. Jag
    #1

    Kan man hoppas på att man hamnar här :-)

    Tror inte det går vägen för en augustibebis, så jag satsar på att hamna här :-) Vi vill gärna ha ett småsyskon (eller fler) till sonen född februari-03...
  2. 1
    Kan man hoppas på att man hamnar här :-) Tror inte det går vägen för en augustibebis, så jag satsar på att hamna här :-) Vi vill gärna ha ett småsyskon (eller fler) till sonen född februari-03...
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Ja e i samma sits.

    Hade hoppats såååå på augusti, men icke sa nicke. 3 dagar för tidigt fick ja världens mest skummaste mens så d var bara o glömma. Nu siktar ja in mig på september istället, har IM på julafton o ska köra järnet nästa helg.

    Kanske blir d en underbar födelsedagspresent nästa september, ja fyller 26 år den 5:e september nämligen. :)) *hoppas hoppas*
  4. 2
    Ja e i samma sits. Hade hoppats såååå på augusti, men icke sa nicke. 3 dagar för tidigt fick ja världens mest skummaste mens så d var bara o glömma. Nu siktar ja in mig på september istället, har IM på julafton o ska köra järnet nästa helg.

    Kanske blir d en underbar födelsedagspresent nästa september, ja fyller 26 år den 5:e september nämligen. :)) *hoppas hoppas*
  5. Finskan
    #3

    Håller tummarna

    för oss båda två :-)
  6. 3
    Håller tummarna för oss båda två :-)

Liknande trådar

  1. Hoppas jag hamnar i denna
    By anonymt namn in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 20:48
  2. Jag har sökt jobb!! HOPPAS HOPPAS!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 18:59
  3. Hoppas jag hamnar här snart..
    By Matilda in forum Missfall
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 12:28
  4. Hoppas, hoppas jag hamnar här!!
    By Längar efter 2:an in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 10:25
  5. jag hoppas att jag hamnar här
    By rosie in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 08:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar