Vad köper ni i julklapp
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Vad köper ni i julklapp

    till era barn?
  2. 1
    Vad köper ni i julklapp till era barn?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Doktorsväska

    Vi skulle köpt ett parkeringsgarage till honom men vi fick reda på att hans faster redan köpt det åt honom så vi fick tänka om.
    Och då vår son är lite rädd för doktorer, men älskar sin kompis doktorsväska så tänkte vi att han skulle få en egen.
  4. 2
    Doktorsväska Vi skulle köpt ett parkeringsgarage till honom men vi fick reda på att hans faster redan köpt det åt honom så vi fick tänka om.
    Och då vår son är lite rädd för doktorer, men älskar sin kompis doktorsväska så tänkte vi att han skulle få en egen.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Vi har köpt...

    ...en doktorsväska, en spindelmannen-mask, utklädningssaker för att bli riddare och en pyjamas. Ev inhandlas även något spel eller en bok, det får vi se.
  6. 3
    Vi har köpt... ...en doktorsväska, en spindelmannen-mask, utklädningssaker för att bli riddare och en pyjamas. Ev inhandlas även något spel eller en bok, det får vi se.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Ivar ska få

    Från Valter Thomas the train-tåg
    från oss har vi bara klart:
    spårvagns-vagnar.
    Brandmantröja
    Från andra som vi \"beställt\":
    Brum-video/dvd
    morgonrock m dragkedja fr PoP
    pulka
    böcker

    Vi har lite idétorka, han önskar sig ju liksom ingenting...
  8. 4
    Ivar ska få Från Valter Thomas the train-tåg
    från oss har vi bara klart:
    spårvagns-vagnar.
    Brandmantröja
    Från andra som vi \"beställt\":
    Brum-video/dvd
    morgonrock m dragkedja fr PoP
    pulka
    böcker

    Vi har lite idétorka, han önskar sig ju liksom ingenting...
  9. ulrika m Hedda & Astrid
    #5

    Hedda ska få....

    av oss:
    * doktorsväska
    * Bamse-skiva
    * fiskespel
    * Pippi-memo
    * glittriga hårspännen

    sen har \"vi\" önskat oss till henne:
    * påslakan
    * en Fjällräven Junior ryggsäck
    * kläder
    * en cd-freestyle
  10. 5
    Hedda ska få.... av oss:
    * doktorsväska
    * Bamse-skiva
    * fiskespel
    * Pippi-memo
    * glittriga hårspännen

    sen har \"vi\" önskat oss till henne:
    * påslakan
    * en Fjällräven Junior ryggsäck
    * kläder
    * en cd-freestyle
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6

    Tänkte också...

    ....inhandla en doktorsväska för att bearbeta doktorsskräcken lite (annars är Totte går till doktorn utmärkt terapi tycker lillkillen ;o) )
    Men jag undrar vilken man skall köpa? Har sett att Play2Learn har en väska för 2-åringar och en för 3-åringar....den för 3-åringar ser roligare ut! Axel är för det mesta duktig med att inte stoppa saker i munnen och är ganska \"pillig\" av sig, funderar på att köpa den som ser roligast ut trots allt.
    Hur skall ni göra? Har ni tips om ett annat set eller märke som verkar kul?
  12. 6
    Tänkte också... ....inhandla en doktorsväska för att bearbeta doktorsskräcken lite (annars är Totte går till doktorn utmärkt terapi tycker lillkillen ;o) )
    Men jag undrar vilken man skall köpa? Har sett att Play2Learn har en väska för 2-åringar och en för 3-åringar....den för 3-åringar ser roligare ut! Axel är för det mesta duktig med att inte stoppa saker i munnen och är ganska \"pillig\" av sig, funderar på att köpa den som ser roligast ut trots allt.
    Hur skall ni göra? Har ni tips om ett annat set eller märke som verkar kul?
  13. Medlem sedan
    Jul 2001
    #7

    Sara


    ska få en käpphäst, en sagobok som handlar om henne (från Sagofabriken.com) och en tredjedels studsmatta (tillsammans med syrrorna) av oss. Av farmor får hon en pyjamas och en badrock och av farfar en tröja.

    Sen får hon såklart paket av mormor och morfar och lite andra släktingar också, men detta är det jag har koll på ;-)
  14. 7
    Sara
    ska få en käpphäst, en sagobok som handlar om henne (från Sagofabriken.com) och en tredjedels studsmatta (tillsammans med syrrorna) av oss. Av farmor får hon en pyjamas och en badrock och av farfar en tröja.

    Sen får hon såklart paket av mormor och morfar och lite andra släktingar också, men detta är det jag har koll på ;-)
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    Jag tänkte det från 3 år

    men har hört rykten om att det ska finnas ett från FP som jag vill spana in. Tänkte ta en tur till Toyusrus och reka i veckan så jag återkommer!
  16. 8
    Jag tänkte det från 3 år men har hört rykten om att det ska finnas ett från FP som jag vill spana in. Tänkte ta en tur till Toyusrus och reka i veckan så jag återkommer!
  17. Medlem sedan
    Oct 1999
    #9

    Usch...

    Har inte bestämt riktigt ännu men det blir nog en dockvagn och en pojdocka som fröken önskar sig.
  18. 9
    Usch... Har inte bestämt riktigt ännu men det blir nog en dockvagn och en pojdocka som fröken önskar sig.
  19. Carina
    #10

    Elsa ska få

    spelet Candyland, staffli från IKEA att måla på och en bok.
    Det enda hon önskar sig är skor till sin docka och de önskade hon sig av mormor. Mormor är död men hann köpa dom innan hon dog. Hon ska få dom på julafton, vet inte hur vi ska få henne att förstå. Hon \"vet\" ju att mormor är död.
  20. 10
    Elsa ska få spelet Candyland, staffli från IKEA att måla på och en bok.
    Det enda hon önskar sig är skor till sin docka och de önskade hon sig av mormor. Mormor är död men hann köpa dom innan hon dog. Hon ska få dom på julafton, vet inte hur vi ska få henne att förstå. Hon \"vet\" ju att mormor är död.
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11

    Ang. Play2Learn..

    Blev nyfiken och gick in på deras hemsida för att titta.. Hittade doktorsväskan och klickade då på Återförsäljare för att se var jag skulle bege mig. Det står:
    \"PLAY2LEARN säljs i leksaksbutiker överallt i Sverige.\"

    Men det visar sig att Sverige bara räcker till Gävle ungefär :p Kartan visar inte ens hela Sverige.. haha

    Tack för tipset om doktorsväska i alla fall :}
  22. 11
    Ang. Play2Learn.. Blev nyfiken och gick in på deras hemsida för att titta.. Hittade doktorsväskan och klickade då på Återförsäljare för att se var jag skulle bege mig. Det står:
    \"PLAY2LEARN säljs i leksaksbutiker överallt i Sverige.\"

    Men det visar sig att Sverige bara räcker till Gävle ungefär :p Kartan visar inte ens hela Sverige.. haha

    Tack för tipset om doktorsväska i alla fall :}
  23. Medlem sedan
    Nov 2002
    #12

    En ryggsäck..

    tyckte vi att Alvin behövde, så jag har köpt en så sjukt söt, den ser ut som en pingvin och så öppnar man den ovanför näbben. Vi funderar på lite mer lego också, men jag tror jag säger till min syster om det istället.
  24. 12
    En ryggsäck.. tyckte vi att Alvin behövde, så jag har köpt en så sjukt söt, den ser ut som en pingvin och så öppnar man den ovanför näbben. Vi funderar på lite mer lego också, men jag tror jag säger till min syster om det istället.
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13

    Vi har köpt den...

    ...från FisherPrice. Den är dock redan inslagen, så jag kan inte titta och berätta vad den innehåller. Delarna såg iallafall inte ut att vara alltför små, det minns jag.
  26. 13
    Vi har köpt den... ...från FisherPrice. Den är dock redan inslagen, så jag kan inte titta och berätta vad den innehåller. Delarna såg iallafall inte ut att vara alltför små, det minns jag.
  27. Medlem sedan
    Feb 2003
    #14

    Harry ska få

    * en bok: \"Det var det fräckaste\", om en mullvad som får bajs på huvudet och ger sig ut att leta upp vilket djur som gjorde det. Vulgärt nog att bli storsuccé.
    * Duplo postkontor
    * Spel: en krokodil där man ska trycka på tänderna och hoppas at han inte biter ihop.

    Har önskat påslakan, badlakan, termos och lite fler spel till honom.
  28. 14
    Harry ska få * en bok: \"Det var det fräckaste\", om en mullvad som får bajs på huvudet och ger sig ut att leta upp vilket djur som gjorde det. Vulgärt nog att bli storsuccé.
    * Duplo postkontor
    * Spel: en krokodil där man ska trycka på tänderna och hoppas at han inte biter ihop.

    Har önskat påslakan, badlakan, termos och lite fler spel till honom.

Liknande trådar

  1. Köper ni böcker i julklapp?
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-12-03, 16:26
  2. Vad köper ni i julklapp?
    By Pansen in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-12-13, 22:18
  3. Vad köper du till julklapp?
    By Ali-6barn in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 18:21
  4. Vad köper jag i julklapp...?!
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 15:01
  5. Vad köper ni i julklapp??
    By compax in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 18:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar