idag har jag ont.
Igår var jag på vattengympa och det var jättebra och så, men då jag kom hem, uppvärmt och skön i kroppen, så halkade jag på vår isiga gård och ryckte till. Föll på höger höft. Först var jag bara jätterädd för min opererade rygg, men det kändes okej så jag gick in och tänket intw mer på det.
Men i natt kl.03 vaknade jag av att det tog så ont i höger höft, kunde knappt stöda på benet imorse.
Det är som en sträckning, förslitning, inflammation i en muskel eller muskelfäste där långt in i höftleden. Så jäkla jobbigt, för just den här veckan är min man borta hur mycket som hellst. Igår jobbade han kl.08-01 på natten, och det blir likadant resten av veckan.
Så jag är tvungen att ta allt med barnen och hushållet, tvätt, handlande m.m. Trots att kroppen inte klarar av det.
Varför måste alltid sånt här hända då det inte borde, då det inte går?! *suckar*
Ville klaga lite bara.... Selma sover middag nu. Min duktiga Viktor-kille har tagit in ved, lastade en hel pulka full och drog upp den från vedförrådet bakom huset.