Goda nyheter!
Klumpfot
  1. Jamisa
    #1

    Goda nyheter!

    Nu behöver Felix bara ha sin skena nattetid! Skönt för alla, särskilt för Felix själv som var mycket irriterad över \"kryphindret\" de sista dagarna. Han såg faktiskt ganska rolig ut när han försökte krypa med skenan på, plötsligt halkade han till och föll platt på magen, upp igen, platt ner på mage osv. :-)
    Krypa ja! Äntligen har han börjat krypa! Killen som suttit stilla på rumpan sedan han lärde sig sitta vid 6 mån ålder har plötsligt börjat röra på sig! Hela familjen försöker förtvivlat vänja sig vid den nya ordningen med en rörlig dammsugare hemma. Dammsugaren själv är jättelycklig! Tror inte vi ska ha någon gran i år...eller kan man kanske hänga upp den i taket? :-))

    Önskar er alla en riktigt god jul!
  2. 1
    Goda nyheter! Nu behöver Felix bara ha sin skena nattetid! Skönt för alla, särskilt för Felix själv som var mycket irriterad över \"kryphindret\" de sista dagarna. Han såg faktiskt ganska rolig ut när han försökte krypa med skenan på, plötsligt halkade han till och föll platt på magen, upp igen, platt ner på mage osv. :-)
    Krypa ja! Äntligen har han börjat krypa! Killen som suttit stilla på rumpan sedan han lärde sig sitta vid 6 mån ålder har plötsligt börjat röra på sig! Hela familjen försöker förtvivlat vänja sig vid den nya ordningen med en rörlig dammsugare hemma. Dammsugaren själv är jättelycklig! Tror inte vi ska ha någon gran i år...eller kan man kanske hänga upp den i taket? :-))

    Önskar er alla en riktigt god jul!
  3. Linda o Kevin
    #2

    hej!

    hur gick det med granen? blev det nån? o fick den vara ifred? kevin har faktiskt inte varit så jättenyfiken på granen, har ibland gått fram o bangat två kulor mot varann ett tag o sen är det bra. har bara haft plastkulor givetvis. :-)

    skönt för honom o bli av med skenan lite mer. den kan, som du säger, vara i vägen när de ska krypa.

    du förresten, hur dags ska ni vara nere i lund på tisdagen? halv tolv har jag för mej vi skulle vara där. det blir sambon som åker, hoppas det duger...hihi han är inte glad i o shoppa, men är väldigt glapp i käften, så ni kan nog ha kul. :-)
  4. 2
    hej! hur gick det med granen? blev det nån? o fick den vara ifred? kevin har faktiskt inte varit så jättenyfiken på granen, har ibland gått fram o bangat två kulor mot varann ett tag o sen är det bra. har bara haft plastkulor givetvis. :-)

    skönt för honom o bli av med skenan lite mer. den kan, som du säger, vara i vägen när de ska krypa.

    du förresten, hur dags ska ni vara nere i lund på tisdagen? halv tolv har jag för mej vi skulle vara där. det blir sambon som åker, hoppas det duger...hihi han är inte glad i o shoppa, men är väldigt glapp i käften, så ni kan nog ha kul. :-)
  5. Jamisa
    #3

    Jodå!

    Det blev en gran iallfall! Hittills lever den, men så har vi och granen bara varit hemma samtidigt under några timmar hittills! Vi har firat julen hos mor- och farföräldrar på annan ort och kom hem ikväll. Vi får väl se hur det går. Han har blivit väldigt snabb de senaste dagarna..

    Vi ska vara i Lund kl 11.00, vi väljer själva vem som ska dit först, eller om vi ville komma tillsammans.

    Sambon duger bra! Och nu när Lagerhaus finns i stan är ju inte shoppingen lika viktig längre...
    Kevin sitter fortfarande i en Eclips väl? Då fixar jag in två bilbarnstolar i bilen i förväg så slipper vi pula med det när vi ska åka.

    Ha ett riktigt fin nyårshelg!

  6. 3
    Jodå! Det blev en gran iallfall! Hittills lever den, men så har vi och granen bara varit hemma samtidigt under några timmar hittills! Vi har firat julen hos mor- och farföräldrar på annan ort och kom hem ikväll. Vi får väl se hur det går. Han har blivit väldigt snabb de senaste dagarna..

    Vi ska vara i Lund kl 11.00, vi väljer själva vem som ska dit först, eller om vi ville komma tillsammans.

    Sambon duger bra! Och nu när Lagerhaus finns i stan är ju inte shoppingen lika viktig längre...
    Kevin sitter fortfarande i en Eclips väl? Då fixar jag in två bilbarnstolar i bilen i förväg så slipper vi pula med det när vi ska åka.

    Ha ett riktigt fin nyårshelg!

  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4

    gott nytt år!

    hoppas ni hade en mysig nyårsafton, vi var hemma hos min pappa, hans fru o min lillbrorsa...käka kalkon, spela spel o sköt raketer...jättetrevligt.

    ja, kevin åker i samma barnstol, minns inte om den heter eclipse, men det är det nog...hehe jättesmidigt om vi slipper släpa barnstolen hit o dit, det är ju rätt jobbigt.
  8. 4
    gott nytt år! hoppas ni hade en mysig nyårsafton, vi var hemma hos min pappa, hans fru o min lillbrorsa...käka kalkon, spela spel o sköt raketer...jättetrevligt.

    ja, kevin åker i samma barnstol, minns inte om den heter eclipse, men det är det nog...hehe jättesmidigt om vi slipper släpa barnstolen hit o dit, det är ju rätt jobbigt.

Liknande trådar

  1. Inga nyheter är goda nyheter, eller?
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 16:49
  2. Goda nyheter-gulliga nyheter!
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-30, 13:26
  3. Goda nyheter!
    By emma_2006 in forum Gravidsnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 22:55
  4. goda nyheter
    By clara in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 10:16
  5. Goda nyheter!
    By emma_2006 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar