Vi föräldrar
_0507 Julibarn
  1. Hoppsan m L-05 o J-03
    #1

    Vi föräldrar

    Nån som prenumererar? Har ni fått det senaste numret i dagarna?
    Jag tog en 3 nr-prenumeration, men jag har bara fått ett nummer tror jag. Såg att det nya numret skulle finnas i butik från igår. Borde inte prenumeranter få tidningen innan den kommer i butik?
  2. 1
    Vi föräldrar Nån som prenumererar? Har ni fått det senaste numret i dagarna?
    Jag tog en 3 nr-prenumeration, men jag har bara fått ett nummer tror jag. Såg att det nya numret skulle finnas i butik från igår. Borde inte prenumeranter få tidningen innan den kommer i butik?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    ick tidningen i fredags redan!

    Och räkningen skulle vara betald idag för min tidning.
  4. 2
    ick tidningen i fredags redan! Och räkningen skulle vara betald idag för min tidning.
  5. Hoppsan m L-05 o J-03
    #3

    Ok, tack!

    Jag ringde deras kundtjänst och det hade blivit nåt fel. Jag får inte detta nummer för det var slut :-(
    Men å andra sidan skulle de förlänga prenumerationen med ett nummer! :-)
  6. 3
    Ok, tack! Jag ringde deras kundtjänst och det hade blivit nåt fel. Jag får inte detta nummer för det var slut :-(
    Men å andra sidan skulle de förlänga prenumerationen med ett nummer! :-)
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Dåligt...

    Men du missade egentligen ingenting i detta nummer, ja förutom en tävling som verkade kul där man kunde vinna massor av saker...Men annars var det ett rätt uselt nummer...

    Snällt iallafall att prenumerationen förlängs, då har du ju ytterligare en månad att se fram emot då det inte bara dimper ner räkningar i brevlådan. ;)
  8. 4
    Dåligt... Men du missade egentligen ingenting i detta nummer, ja förutom en tävling som verkade kul där man kunde vinna massor av saker...Men annars var det ett rätt uselt nummer...

    Snällt iallafall att prenumerationen förlängs, då har du ju ytterligare en månad att se fram emot då det inte bara dimper ner räkningar i brevlådan. ;)

Liknande trådar

  1. På tal om föräldrar som ger...
    By - Lillan - in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 21:22
  2. hej föräldrar
    By Oundviklig in forum Hörselskador & nedsättning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 10:27
  3. Vi föräldrar
    By Mamma Heidi in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-25, 10:17
  4. varför föräldrar mot föräldrar
    By Dolores in forum Småbarn
    Svar: 206
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 22:20
  5. Hur bra är bra föräldrar?
    By Picea in forum Föräldraskap
    Svar: 52
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 12:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar