Min son är ju bäst
Autismspektrum
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Min son är ju bäst

    Vill bara tala om hur mycket min son betyder för mig. Han är ju bäst. Har aldrig mött en så omtänksamm person någonsinn. Han är helt underbar.

    När man känner så här har man totalt glömt hur jobbig han kan vara eller varit. Allt man stridit o gormat för. Allt man har gråtit över.

    Den här stunden är tacken. Min son är bäst bara.

    Tack för ordet.

    Kramisar i massor Husan
  2. 1
    Min son är ju bäst Vill bara tala om hur mycket min son betyder för mig. Han är ju bäst. Har aldrig mött en så omtänksamm person någonsinn. Han är helt underbar.

    När man känner så här har man totalt glömt hur jobbig han kan vara eller varit. Allt man stridit o gormat för. Allt man har gråtit över.

    Den här stunden är tacken. Min son är bäst bara.

    Tack för ordet.

    Kramisar i massor Husan
  3. Ewa S
    #2

    Det är ju så att vår kärlek går i

    djupare dalar och högre berg har jag kommit på. Som när sonen och jag har bråkat och bråkat och hans underbara humor kommer fram (vilken han då inte \"borde ha\" enligt böckerna) och säger en förlösande kommentar. Eller när dottern ger mig en kram (sparsamt med dem) och meddelar att jag är den bästa mamman som finns. Men dessimellan....Ojoj vilket vi alla vet. Men de här stunderna behöver man ju inte komma ihåg det eller hur! Kramar tillbaka!
  4. 2
    Det är ju så att vår kärlek går i djupare dalar och högre berg har jag kommit på. Som när sonen och jag har bråkat och bråkat och hans underbara humor kommer fram (vilken han då inte \"borde ha\" enligt böckerna) och säger en förlösande kommentar. Eller när dottern ger mig en kram (sparsamt med dem) och meddelar att jag är den bästa mamman som finns. Men dessimellan....Ojoj vilket vi alla vet. Men de här stunderna behöver man ju inte komma ihåg det eller hur! Kramar tillbaka!

Liknande trådar

  1. var är bäst att bo?
    By blå fågeln in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-12-13, 19:04
  2. Ni är bäst:)
    By Vivo in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-05-01, 09:39
  3. Ni är bäst!
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-09, 20:28
  4. Vad är bäst?
    By Anna-p in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-11, 18:17
  5. Bäst
    By tiva in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-10, 23:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar