Hur många pappadagar
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Hur många pappadagar

    kan han ge ge mig? Han kommer ta ut sina två månader men sen tar jag ut resten. Hur många sånna skriver han över till mig?

    Måste skicka in papper på det helst idag.
  2. 1
    Hur många pappadagar kan han ge ge mig? Han kommer ta ut sina två månader men sen tar jag ut resten. Hur många sånna skriver han över till mig?

    Måste skicka in papper på det helst idag.
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Tror att 60 dagar

    är bara hans, som han inte kan skriva över, resten kan han ge dig.
  4. 2
    Tror att 60 dagar är bara hans, som han inte kan skriva över, resten kan han ge dig.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    oj

    det skulle vi oxå behöva fixa, vet att man kan ta ut max 330 sgi dar själv s a s
    390 sgi dar har man ju totalt.
    390/2=195 var, men 60 låsta till en förälder
    så 195-60=135
    (135+195=330)
    Jag hoppas jag tänker rätt nu.
    Jag vet inte hur man gör/räknar med lägsta nivå-dagarna, åh att det ska vara så gormigt med FK.
  6. 3
    oj det skulle vi oxå behöva fixa, vet att man kan ta ut max 330 sgi dar själv s a s
    390 sgi dar har man ju totalt.
    390/2=195 var, men 60 låsta till en förälder
    så 195-60=135
    (135+195=330)
    Jag hoppas jag tänker rätt nu.
    Jag vet inte hur man gör/räknar med lägsta nivå-dagarna, åh att det ska vara så gormigt med FK.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Förlåt, läste inte ordentligt...

    ...:-(
  8. 4
    Förlåt, läste inte ordentligt... ...:-(
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    Hmm så 135?

    135 dagar är det han kan skriva att han avstår ifrån? Ja att det ska vara så svårt. Man kunde väl bara få välja själv hur man ville göra med sina dagar...på ett enkelt vis.

    Tack för din uträkning!
  10. 5
    Hmm så 135? 135 dagar är det han kan skriva att han avstår ifrån? Ja att det ska vara så svårt. Man kunde väl bara få välja själv hur man ville göra med sina dagar...på ett enkelt vis.

    Tack för din uträkning!
  11. Tess m.O&T
    #6

    Nej...

    Jag fick bara ta ut 240 sen behövde han ge av sina... Det finns att läsa mer om inne på fk:s hemsida.
  12. 6
    Nej... Jag fick bara ta ut 240 sen behövde han ge av sina... Det finns att läsa mer om inne på fk:s hemsida.
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7

    Ja ok

    men hur många dagar exakt kan ha ge som mest. Han ger alla sina till mig som han kan ge bort.

    Tänk att det ska vara så svårt att få tag på dem på fk med, har försökt. På deras sida står det hur många dagar han kan avstå ifrån?
  14. 7
    Ja ok men hur många dagar exakt kan ha ge som mest. Han ger alla sina till mig som han kan ge bort.

    Tänk att det ska vara så svårt att få tag på dem på fk med, har försökt. På deras sida står det hur många dagar han kan avstå ifrån?
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8

    195?? sa dem

    jag ringde o frågade fk nu och de sa att det är 195 dagar som pappan kan avstå ifrån. Jag frågade alla de var sjukpenningsdagar o det var dem men jag är ändå osäker...så det inte är de 60krs dagarna också.

    Eller det kvittar kanske, han får skriva 195 så får vi se vad som händer.
  16. 8
    195?? sa dem jag ringde o frågade fk nu och de sa att det är 195 dagar som pappan kan avstå ifrån. Jag frågade alla de var sjukpenningsdagar o det var dem men jag är ändå osäker...så det inte är de 60krs dagarna också.

    Eller det kvittar kanske, han får skriva 195 så får vi se vad som händer.
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9

    Ja, 195!

    135 SGI och 60 garanti. :-)
  18. 9
    Ja, 195! 135 SGI och 60 garanti. :-)

Liknande trådar

  1. 10 pappadagar
    By fudge in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-01, 12:13
  2. Pappadagar
    By Ninnan in forum _1005 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 19:09
  3. Pappadagar
    By Ninnan in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 21:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar