Har så stor mage
_0607 Julibarn
  1. noone bf 10/7
    #1

    Har så stor mage

    men det känns ändå inte som en bebbe-mage utan som en tjock-mage :( Jag har ju ätit lite mer än innan men ändå, känns konstigt. Är där någon som upplever samma sak?

    Kramisar
  2. 1
    Har så stor mage men det känns ändå inte som en bebbe-mage utan som en tjock-mage :( Jag har ju ätit lite mer än innan men ändå, känns konstigt. Är där någon som upplever samma sak?

    Kramisar
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Min smage svullnade

    i början, men för ett par veckor sedan så gick \"det uppblåsta\" ner ganska kraftigt. Nu är jag mitt glada smalare jag igen, men lite spolformad ;)
    Det är tarmarna som blir lite slöare och då blir det mer gasbildning och så. Det brukar lägga sig lite efter ett tag.
  4. 2
    Min smage svullnade i början, men för ett par veckor sedan så gick \"det uppblåsta\" ner ganska kraftigt. Nu är jag mitt glada smalare jag igen, men lite spolformad ;)
    Det är tarmarna som blir lite slöare och då blir det mer gasbildning och så. Det brukar lägga sig lite efter ett tag.

Liknande trådar

  1. stor mage?
    By Terese_C in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 18:56
  2. Stor mage?
    By Mamma_Lena in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 21:29
  3. stor mage??
    By Min stora familj in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 16:38
  4. Stor mage?
    By masa77 in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 07:50
  5. Jo jag har stor mage...men...
    By ulle oxå med stor mage! in forum _0607 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 07:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar