Ni som har aktivt sex - hur gör ni.
_0604 Aprilbarn
  1. Anonym pga frågan..
    #1

    Ni som har aktivt sex - hur gör ni.

    Jag känner mig kåt på min man ibland, men är så stor nu och vet inte hur jag ska få till det, och så har jag ganska mkt sd.... Har ni tips på ställningar och kan man på nåt sätt slippa alltför mkt sd efteråt???

    (Rodnar)

  2. 1
    Ni som har aktivt sex - hur gör ni. Jag känner mig kåt på min man ibland, men är så stor nu och vet inte hur jag ska få till det, och så har jag ganska mkt sd.... Har ni tips på ställningar och kan man på nåt sätt slippa alltför mkt sd efteråt???

    (Rodnar)

  3. Anna
    #2

    Är det inte

    av orgasm du får sammandragningar,fast det kanske inte är så kul att undvika :-)
  4. 2
    Är det inte av orgasm du får sammandragningar,fast det kanske inte är så kul att undvika :-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Ställningar

    Tja, jag brukar försöka undvika att klämma ihop magen för mycket. Det blir mao inte missionären i för långa stunder. Jag (och min sambo) gillar bakifrån och då särskilt när jag ligger på sidan och min kille ligger bakom mig. Den funkar fint. Funkar också ganska bra med tanke på min foglossning.
  6. 3
    Ställningar Tja, jag brukar försöka undvika att klämma ihop magen för mycket. Det blir mao inte missionären i för långa stunder. Jag (och min sambo) gillar bakifrån och då särskilt när jag ligger på sidan och min kille ligger bakom mig. Den funkar fint. Funkar också ganska bra med tanke på min foglossning.
  7. Pinsamt anonym
    #4

    Äh

    Blev kanske inte så anonym:-)
  8. 4
    Äh Blev kanske inte så anonym:-)
  9. Anonym pga frågan..
    #5

    Jo det är ju så ... hrmm..

    ...
  10. 5
    Jo det är ju så ... hrmm.. ...
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6

    Funkar nästan som vanligt..

    missionären funkar ju inte men bakifrån, skedställninen. sen finns det ju en bra variant som avlastar magen och det är att jag ligger på rygg med benen över mannens höfter, han ligger på sidan med magen mot min ena skinka, nån som fattar? . Den var väldigt svår att beskriva =). fast det är klart, orgasm ger ju sammandragingar men det är ju trist att hoppa över den biten.
  12. 6
    Funkar nästan som vanligt.. missionären funkar ju inte men bakifrån, skedställninen. sen finns det ju en bra variant som avlastar magen och det är att jag ligger på rygg med benen över mannens höfter, han ligger på sidan med magen mot min ena skinka, nån som fattar? . Den var väldigt svår att beskriva =). fast det är klart, orgasm ger ju sammandragingar men det är ju trist att hoppa över den biten.
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7

    Ja, inte blir det mycket variation

    inte. :) Vi har väl två ställningar som funkar, och det är missionären och den ställningen som Vanja m 3 beskriver ovan. Testade att vara ovanpå en gång, och det tyckte _han_ mycket om, men tyvärr inte jag. Kände mig bara som en stor koloss som satt där. Inte så sexigt. :)

    Jag får mycket sammandragningar när vi har sex (även innan eventuell orgasm), så det är svårt att kunna göra det för sin egen skull, om man säger så. Även om jag är sugen innan blir det lite av en något besviken \"ja just ja, det var så här det var ja\"-känsla under tiden.
  14. 7
    Ja, inte blir det mycket variation inte. :) Vi har väl två ställningar som funkar, och det är missionären och den ställningen som Vanja m 3 beskriver ovan. Testade att vara ovanpå en gång, och det tyckte _han_ mycket om, men tyvärr inte jag. Kände mig bara som en stor koloss som satt där. Inte så sexigt. :)

    Jag får mycket sammandragningar när vi har sex (även innan eventuell orgasm), så det är svårt att kunna göra det för sin egen skull, om man säger så. Även om jag är sugen innan blir det lite av en något besviken \"ja just ja, det var så här det var ja\"-känsla under tiden.

Liknande trådar

  1. Nu jobbar jag aktivt för nr 5.
    By heltidsMamman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 18:00
  2. 6 km har jag aktivt
    By erwina in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 12:58
  3. Aktivt arbetssökande?
    By cat_319 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 07:05
  4. Aktivt påsklov
    By Carro m 4 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 18:18
  5. Någon mer som aktivt
    By Anna m två + bf 3/8 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 18:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar