Illamående av vatten
_0609 Septemberbarn
  1. Freija
    #1

    Illamående av vatten

    Är det någon mer som kräks av att dricka vatten?! Jag tycker att det är jättejobbigt och måste passa på att dricka mycket när jag äter mat, då går det bra. Men om jag är törstig och bara vill ha ett glas vatten så blir jag jätteillamående, ibland så att jag kräks. Jobbigt!! Kaffe, te funkar förstås inte alls. Men vissa juicer och mjölk går bra.
  2. 1
    Illamående av vatten Är det någon mer som kräks av att dricka vatten?! Jag tycker att det är jättejobbigt och måste passa på att dricka mycket när jag äter mat, då går det bra. Men om jag är törstig och bara vill ha ett glas vatten så blir jag jätteillamående, ibland så att jag kräks. Jobbigt!! Kaffe, te funkar förstås inte alls. Men vissa juicer och mjölk går bra.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Jag blir

    illamånde av vatten om jag dricker kallt vatten på tom mage, men det kan jag bli även som ickegravid... *hmmm*
    :-)
  4. 2
    Jag blir illamånde av vatten om jag dricker kallt vatten på tom mage, men det kan jag bli även som ickegravid... *hmmm*
    :-)

Liknande trådar

  1. Illamående / inte illamående
    By Holmeen in forum _1211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-09, 16:25
  2. Vatten, sta´n e full av vatten...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 12:19
  3. Vatten! Sta´n är full av vatten...
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 08:58
  4. Vatten, stan e full av vatten
    By Minimumsa in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 18:08
  5. vatten, vatten, överallt! OT
    By SvartaPantern in forum _05 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 18:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar