operationsdax!
Klumpfot
  1. Medlem sedan
    Dec 2004
    #1

    operationsdax!

    var uppe på AL i går med Wiggo, första besöket på länge efter att han fått skenorna, och nu är det bestämt att han ska genomgå ytterligare en operation. Det känns bra samtidigt jobbit det är ju ett omfattande ingrepp som kommer ta ca 5 timmar, men det känns skönt att det händer något nu, det har stått still länge utan att vi vetat vad som ska ske.
    Läkaren sa: nu ska vi göra wiggo klar till sommaren, så att han kan lära sig gå!
    det låter underbart och jag vill tro på det, men samtidigt vågar jag inte hoppas , är rädd för att bli besviken.
  2. 1
    operationsdax! var uppe på AL i går med Wiggo, första besöket på länge efter att han fått skenorna, och nu är det bestämt att han ska genomgå ytterligare en operation. Det känns bra samtidigt jobbit det är ju ett omfattande ingrepp som kommer ta ca 5 timmar, men det känns skönt att det händer något nu, det har stått still länge utan att vi vetat vad som ska ske.
    Läkaren sa: nu ska vi göra wiggo klar till sommaren, så att han kan lära sig gå!
    det låter underbart och jag vill tro på det, men samtidigt vågar jag inte hoppas , är rädd för att bli besviken.
  3. Li m Alfred
    #2

    Vad skönt..

    .. att ni fått besked, även om det självklart är jobbigt med operation igen.
    Önskar er stort lycka till
  4. 2
    Vad skönt.. .. att ni fått besked, även om det självklart är jobbigt med operation igen.
    Önskar er stort lycka till

Liknande trådar

  1. Operationsdax
    By Monika 8-barnsmamma in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-07, 22:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar