tvål (intim)
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    tvål (intim)

    hur många tvättar sig med tvål därnere? jag har slutat och blöda e vanliga flyttningar nu och vill gärna raka mig men e rädd för infektionsrisken. Jag rakar mig helt där nere och har alltid gjort det med tvål. Vad tror ni?
    kram
  2. 1
    tvål (intim) hur många tvättar sig med tvål därnere? jag har slutat och blöda e vanliga flyttningar nu och vill gärna raka mig men e rädd för infektionsrisken. Jag rakar mig helt där nere och har alltid gjort det med tvål. Vad tror ni?
    kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    tjjaaa

    jag gör detsamma... inga infektioner hittills... lycka till kram
  4. 2
    tjjaaa jag gör detsamma... inga infektioner hittills... lycka till kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Jag använder alltid..

    ..tvål även när jag tvättar underlivet. Alltså jag ivålar ju inte in _inuti_, men runt om. Jag vet att man ska vara försiktig med tvål där, men jag har aldrig haft problem med svamp eller så så för mig är det inga problem med tvål.
    Jag tror nog att det ska vara okej!
  6. 3
    Jag använder alltid.. ..tvål även när jag tvättar underlivet. Alltså jag ivålar ju inte in _inuti_, men runt om. Jag vet att man ska vara försiktig med tvål där, men jag har aldrig haft problem med svamp eller så så för mig är det inga problem med tvål.
    Jag tror nog att det ska vara okej!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Jag...

    Jag både rakar o använder tvål där nere (fast rakar med nivearaklödder) o inga infektioner här (ta i trä)
  8. 4
    Jag... Jag både rakar o använder tvål där nere (fast rakar med nivearaklödder) o inga infektioner här (ta i trä)

Liknande trådar

  1. tvål
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-21, 09:18
  2. Dricka tvål!?
    By Ulle+3 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 20:55
  3. Tvål i ögonen...
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 09:08
  4. Smakar tvål !?
    By Ina m 2 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 22:50
  5. A. åt upp min tvål!
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 22:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar