Fick ett jättefint halsband med...
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Fick ett jättefint halsband med...

    hjärtan på igår.
    Brukar inte få presenter så jag blev jätteglad. :-)

    Nån annan som blev uppvaktad?
  2. 1
    Fick ett jättefint halsband med... hjärtan på igår.
    Brukar inte få presenter så jag blev jätteglad. :-)

    Nån annan som blev uppvaktad?
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2

    Fick godis o rosor :)

    behöver inte mycket mer...känner mig uppskattad ändå...sambon o jag åker utomlands i slutet av mars samt en kryssning innan så han skämmer bort mig lite då o då ändå :)
  4. 2
    Fick godis o rosor :) behöver inte mycket mer...känner mig uppskattad ändå...sambon o jag åker utomlands i slutet av mars samt en kryssning innan så han skämmer bort mig lite då o då ändå :)
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    4 geléhjärtan

    annars nada.
    Romantiskt va ;)
  6. 3
    4 geléhjärtan annars nada.
    Romantiskt va ;)
  7. Anonym
    #4

    bättre än här...

    jag fick ingenting...=( Men han tog i alla fall hand om all disk! Och det är inte illa för att va honom! ;)
  8. 4
    bättre än här... jag fick ingenting...=( Men han tog i alla fall hand om all disk! Och det är inte illa för att va honom! ;)
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Vi var ute och åt på ett cafe

    Alla rest var fullbokade så vi gick på ett cafe och åt bakad potatis o caffe latte. 35 min fick vi sitta till dottern inte ville mer, det var längre än vanligt... :-)
    Så är det när man har barn o ingen barnvakt.
  10. 5
    Vi var ute och åt på ett cafe Alla rest var fullbokade så vi gick på ett cafe och åt bakad potatis o caffe latte. 35 min fick vi sitta till dottern inte ville mer, det var längre än vanligt... :-)
    Så är det när man har barn o ingen barnvakt.
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6

    Men DET

    är väl ett bevis på kärlek om något ;)
    Jag skulle def. känt mig mer romantisk igår om det hade varit diskat och städat *mutter*
    Nåväl idag har jag fejat själv så vi får väl ta igen det dårå ;)
  12. 6
    Men DET är väl ett bevis på kärlek om något ;)
    Jag skulle def. känt mig mer romantisk igår om det hade varit diskat och städat *mutter*
    Nåväl idag har jag fejat själv så vi får väl ta igen det dårå ;)
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7

    Nej..

    Jag fick en ros av min mormor, räknas det?

    Jag fick ingenting av min sambo men å andra sidan fick han ingenting av mig heller. Fast vi gick ut och käkade lite och gick på bio istället. :0)
  14. 7
    Nej.. Jag fick en ros av min mormor, räknas det?

    Jag fick ingenting av min sambo men å andra sidan fick han ingenting av mig heller. Fast vi gick ut och käkade lite och gick på bio istället. :0)
  15. Medlem sedan
    Oct 2005
    #8

    Ett designat halsband av honom..

    själv! Han har e släkting som är juvelerare! :)
    Örhängen & rosor oxå!!
    Rart!
  16. 8
    Ett designat halsband av honom.. själv! Han har e släkting som är juvelerare! :)
    Örhängen & rosor oxå!!
    Rart!
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9

    Tre röda rosor!:)*imt*

    -
  18. 9
    Tre röda rosor!:)*imt* -
  19. Ellie m nr 2 4/7
    #10

    Jag fick....

    5 st jätte fina och långa blodröda rosor av min sambo. Han kom in på salongen när jag jobba och det ända som jag såg var en enorm blombukett..:) Jätte glad... Sa hade han skrivigt ett fint kort att vi (jag och bebisen)är så fina...
    Han fick inget av mig, men han ska få en flaska Whisky i morgon som min pappa köpte igår när han var i Tyskland... Men jag har inte hunnit hämta den än. Den fick vi röda tulpaner av min mamma. Sen hade hon köpt ett par byxor, en tröja och ett par strumpor till William. Sen fick hunden och katten godis... Det var en fin dag....
  20. 10
    Jag fick.... 5 st jätte fina och långa blodröda rosor av min sambo. Han kom in på salongen när jag jobba och det ända som jag såg var en enorm blombukett..:) Jätte glad... Sa hade han skrivigt ett fint kort att vi (jag och bebisen)är så fina...
    Han fick inget av mig, men han ska få en flaska Whisky i morgon som min pappa köpte igår när han var i Tyskland... Men jag har inte hunnit hämta den än. Den fick vi röda tulpaner av min mamma. Sen hade hon köpt ett par byxor, en tröja och ett par strumpor till William. Sen fick hunden och katten godis... Det var en fin dag....
  21. Medlem sedan
    Feb 2002
    #11

    Inte en blomma..

    Emil hade tydligen hört på radion att man inte skulle köpa rosor till alla hjärtans dag för att det var så uphaussat och upptrissade priser. Jag skrattade och sa att det nog var en singel som hade påstått det.
    - Eh, ja, jo.. hon på Rix är nog singel tror jag. *asg*

    Han sparar sig inför vår årsdag i mars säger han. Nu vågar han nog inget annat! Mohahaha!!!
  22. 11
    Inte en blomma.. Emil hade tydligen hört på radion att man inte skulle köpa rosor till alla hjärtans dag för att det var så uphaussat och upptrissade priser. Jag skrattade och sa att det nog var en singel som hade påstått det.
    - Eh, ja, jo.. hon på Rix är nog singel tror jag. *asg*

    Han sparar sig inför vår årsdag i mars säger han. Nu vågar han nog inget annat! Mohahaha!!!

Liknande trådar

  1. Äntligen fick jag mitt halsband
    By MYZOXE! in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 19:39
  2. Fick halsband
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 05:27
  3. Idag fick jag ett jättefint
    By Furiosa in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:08
  4. Fick fint halsband
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 09:41
  5. Jag fick ett så vackert halsband!
    By Anna - änglamamma in forum Änglabarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar