prickig över hela magen..
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    prickig över hela magen..

    Hej tjejer!
    Vaknade i onsdag med svullna lymfkörtlar vid öronen och fick sen utslag på bröstkorgen och överdelen av magen. Jag har sen dess känt mig super hängig, haft ont i nacke och rygg och svullna körtlar. Idag har jag sett att jag blivit prickig på hela magen. Underarmarna är prickiga och sidan av magen är oxå prickig så nu vet jag inte vad jag ska göra. Har pratat med närakuten och förlossningen och är välkommen till förlossn.om jag är orolig.Nån som varit med om något liknande?
    kram kajsa
  2. 1
    prickig över hela magen.. Hej tjejer!
    Vaknade i onsdag med svullna lymfkörtlar vid öronen och fick sen utslag på bröstkorgen och överdelen av magen. Jag har sen dess känt mig super hängig, haft ont i nacke och rygg och svullna körtlar. Idag har jag sett att jag blivit prickig på hela magen. Underarmarna är prickiga och sidan av magen är oxå prickig så nu vet jag inte vad jag ska göra. Har pratat med närakuten och förlossningen och är välkommen till förlossn.om jag är orolig.Nån som varit med om något liknande?
    kram kajsa
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    inte som gravid

    men jag fick fruktansvärda utslag efter en förkylning en gång som kliade som sjutton.

    tycker du ska kolla upp det för säkerhets skull, Har du haft mässling eller är vaccinerad mot det? låter inte som levern eftersom lymfkörtlarna är svullen men jag tycker ändå att du ska kolla upp det redan i morgon.

    krya på dig och hör gärna av dig och tala om hur du mår och vad som är fel

    kram
  4. 2
    inte som gravid men jag fick fruktansvärda utslag efter en förkylning en gång som kliade som sjutton.

    tycker du ska kolla upp det för säkerhets skull, Har du haft mässling eller är vaccinerad mot det? låter inte som levern eftersom lymfkörtlarna är svullen men jag tycker ändå att du ska kolla upp det redan i morgon.

    krya på dig och hör gärna av dig och tala om hur du mår och vad som är fel

    kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Har ingen aning....

    men jag hoppas att det inte blir värre och att du snart kryar på dej! Vad sa de på närakuten? Jag hade nog helst åkt till nån läkare och kollat upp det! Bättre att kolla upp saker en gång för mycket, du vet...! ;-)

    kramar
  6. 3
    Har ingen aning.... men jag hoppas att det inte blir värre och att du snart kryar på dej! Vad sa de på närakuten? Jag hade nog helst åkt till nån läkare och kollat upp det! Bättre att kolla upp saker en gång för mycket, du vet...! ;-)

    kramar
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4

    Allergisk?

    Har fått såna utslag eller prickar ett par gånger fast inte mått så kass. De gångerna har det troligtvis varit allergiska reaktioner på nått jag inte har en susning om vad det var.
    Men jag tycker du ska kolla upp det så det inte är röda hund, mässlingen eller nått annat skumt.

    Krya på dig.
  8. 4
    Allergisk? Har fått såna utslag eller prickar ett par gånger fast inte mått så kass. De gångerna har det troligtvis varit allergiska reaktioner på nått jag inte har en susning om vad det var.
    Men jag tycker du ska kolla upp det så det inte är röda hund, mässlingen eller nått annat skumt.

    Krya på dig.

Liknande trådar

  1. ÅJ67 - prickig som en prickig korv
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-23, 13:20
  2. Sov hela natten, lös i magen
    By dove in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 10:49
  3. Glass på hela magen:-)
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 07:22
  4. Bus i magen har det varit hela
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 10:12
  5. Prickig över hela kroppen....
    By Hjälp in forum Barnsjukdomar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 23:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar