Låååånga arbetsdagar;-)
_01 Vårbarn
  1. AnDante & Meja
    #1

    Låååånga arbetsdagar;-)

    Klagar inte tjejer, när ni kört 9 timmar har jag 21 kvar:-) Å andra sidan behöver jag bara gå till jobbet max 2 gånger i veckan, kanske tre nån gång men då jobbar jag inte 32 timmar på raken......bara 24.
    Men nu är jag ledig fem dagar på raken, sååå skönt även om man är lite trött dom första.

    Just nu jobbar jag heltid och min man har friår för att försöka starta sin egen firma. Annars hade jag inte kunnat ta det här jobbet och hade varit arbetslös, alt fått pendla 8 mil till jobbet varje dag, så allt har återigen löst sig som det av nån underlig anledning alltid gör *glad*

    Dante och Meja går på dagis 7.30-16.30 max tre dagar i veckan. Ibland nån kortare dag, och ibland lägger jag in nån dag så jag ska kunna komma igång och skriva min c-uppsats.
    Hämtar och lämnar får vi ju dela då, är jag hemma gör jag det annas pappa.

    Kramis
  2. 1
    Låååånga arbetsdagar;-) Klagar inte tjejer, när ni kört 9 timmar har jag 21 kvar:-) Å andra sidan behöver jag bara gå till jobbet max 2 gånger i veckan, kanske tre nån gång men då jobbar jag inte 32 timmar på raken......bara 24.
    Men nu är jag ledig fem dagar på raken, sååå skönt även om man är lite trött dom första.

    Just nu jobbar jag heltid och min man har friår för att försöka starta sin egen firma. Annars hade jag inte kunnat ta det här jobbet och hade varit arbetslös, alt fått pendla 8 mil till jobbet varje dag, så allt har återigen löst sig som det av nån underlig anledning alltid gör *glad*

    Dante och Meja går på dagis 7.30-16.30 max tre dagar i veckan. Ibland nån kortare dag, och ibland lägger jag in nån dag så jag ska kunna komma igång och skriva min c-uppsats.
    Hämtar och lämnar får vi ju dela då, är jag hemma gör jag det annas pappa.

    Kramis
  3. Anja m 2 bf28/6
    #2

    Vilka

    slitpass ni har. Trodde inte man kunde vara i tjänst så länge, 12 timmars pass har man ju hört talas om. Då måste ni väl ha chans att sova/vila ibland ?

    Kram och lycka till.
  4. 2
    Vilka slitpass ni har. Trodde inte man kunde vara i tjänst så länge, 12 timmars pass har man ju hört talas om. Då måste ni väl ha chans att sova/vila ibland ?

    Kram och lycka till.

Liknande trådar

  1. Ni som är låååånga
    By caffellatte in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 07:12
  2. Min låååånga molosaga
    By *Lee* in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 06:39
  3. Låååånga hbf-er
    By Blåklockan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 07:54
  4. Låååånga förlossningar!
    By PippiLur in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 18:00
  5. 11 låååånga...
    By Anna m.Leo&Lovis in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 16:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar