Vi tänkte stänga detta snack
Shuntar och hydrocefalus
  1. ks-redax
    #1

    Vi tänkte stänga detta snack

    då aktiviteten är så låg.
    Hänvisar till Övriga funktionshinder här under samma underrubrik.
  2. 1
    Vi tänkte stänga detta snack då aktiviteten är så låg.
    Hänvisar till Övriga funktionshinder här under samma underrubrik.
  3. Furiosa
    #2

    Tycker att det är synd

    att ni plockar bort snack som vi bett om att få.
    Visst, kanske inte aktiviteten är så hög här men barn med shunt och hydrocephalus är inte så jättevanligt.

    Tycker ändå att det är bra om snacket får vara kvar, ta det mycket plats eller varför måste det bort?
  4. 2
    Tycker att det är synd att ni plockar bort snack som vi bett om att få.
    Visst, kanske inte aktiviteten är så hög här men barn med shunt och hydrocephalus är inte så jättevanligt.

    Tycker ändå att det är bra om snacket får vara kvar, ta det mycket plats eller varför måste det bort?
  5. Kattis
    #3

    Tycker oxå att det är synd :-(

    Tycker det är synd att den stängs. När jag har frågor så har jag kunnat få svar här så även om det inte är jättehög aktivitet så får man svar som man söker. Varför ska ni stänga den? Tar den för mycket plats? Det kommer bli väldigt svårt för oss att hitta varandra på övrigt. Denna del kan det inte bli lika mkt aktivitet i som vissa andra eftersom det föds färre personer med hc.
  6. 3
    Tycker oxå att det är synd :-( Tycker det är synd att den stängs. När jag har frågor så har jag kunnat få svar här så även om det inte är jättehög aktivitet så får man svar som man söker. Varför ska ni stänga den? Tar den för mycket plats? Det kommer bli väldigt svårt för oss att hitta varandra på övrigt. Denna del kan det inte bli lika mkt aktivitet i som vissa andra eftersom det föds färre personer med hc.
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4

    Det föds ca

    25 barn/år med hydrocefalus utan RMB i Sverige.
    Jag tycker att det är av vikt att dessa familjer
    ska ha största möjliga chans att hitta varandra,
    tex via detta forum.
    Kan väl inte vara så betungande att ha det kvar, periodvis så är ju aktiviteten hög

    mvh
    Tims mamma
    och listmorsa för HydroChat
    kontaktnätet på internet om hydrocefalus
    I dagsläget ca 150 listmedlemmar i Norden

    www.hydrocefalus.com
  8. 4
    Det föds ca 25 barn/år med hydrocefalus utan RMB i Sverige.
    Jag tycker att det är av vikt att dessa familjer
    ska ha största möjliga chans att hitta varandra,
    tex via detta forum.
    Kan väl inte vara så betungande att ha det kvar, periodvis så är ju aktiviteten hög

    mvh
    Tims mamma
    och listmorsa för HydroChat
    kontaktnätet på internet om hydrocefalus
    I dagsläget ca 150 listmedlemmar i Norden

    www.hydrocefalus.com
  9. mamma till D
    #5

    ni kan

    väl behålla den!! den behövs.
  10. 5
    ni kan väl behålla den!! den behövs.
  11. Eva med Noah
    #6

    vad skulle kunna få er att ändra er

    Instämmer med övriga här, att vi som har barn med ett lite ovanliga funktionshinder har stort behov av att träffas på det här sättet.Låt sidan var kvar. Fler och fler hittar ju ändå hit
  12. 6
    vad skulle kunna få er att ändra er Instämmer med övriga här, att vi som har barn med ett lite ovanliga funktionshinder har stort behov av att träffas på det här sättet.Låt sidan var kvar. Fler och fler hittar ju ändå hit
  13. L8
    #7

    Stänga detta snack

    Hej, Jag har precis hittat hit. STÄNG INTE! SNÄLLA! Det är jätteviktigt att det finns.
  14. 7
    Stänga detta snack Hej, Jag har precis hittat hit. STÄNG INTE! SNÄLLA! Det är jätteviktigt att det finns.
  15. Medlem sedan
    May 2000
    #8

    Nej!

    Jag har fått mycket stöd här och känner mig trygg att här kan jag hitta föräldrar med erfarenhet!
    Detta är ingen sida där man går in var dag och \"småpratar\" men den fyller en viktig funktion.

  16. 8
    Nej! Jag har fått mycket stöd här och känner mig trygg att här kan jag hitta föräldrar med erfarenhet!
    Detta är ingen sida där man går in var dag och \"småpratar\" men den fyller en viktig funktion.

Liknande trådar

  1. Ny på detta snack
    By Fia-lotta in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 13:55
  2. Tänkte stänga detta snack
    By ks-redax in forum Synskador & nedsatt syn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 16:40
  3. vet att detta är fel snack men..
    By anonym heffaklump in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 18:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar