4 arbetsdagar kvar!!
_0603 Marsbarn
  1. A-K m son & bf 30/3
    #1

    4 arbetsdagar kvar!!

    Hej på er!

    Åh, nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar tills jag kan slappna av och ta det lite lugnare! vad härligt det ska bli! :) Den första dagen efter jag har slutat ska jag sova jättemycket eller i allafall vila. Underbart! :)

    Min stora uppgift fram till förlossningen blir att hitta en fin vagn till ett bra pris... det är inte så lätt faktiskt, man blir kräsnare och snålare ju längre man håller på har jag märkt. ;)

    Ha en bra kväll. Det ska jag i allafall ha för jag och sambon ska på teater!

    Kram
  2. 1
    4 arbetsdagar kvar!! Hej på er!

    Åh, nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar tills jag kan slappna av och ta det lite lugnare! vad härligt det ska bli! :) Den första dagen efter jag har slutat ska jag sova jättemycket eller i allafall vila. Underbart! :)

    Min stora uppgift fram till förlossningen blir att hitta en fin vagn till ett bra pris... det är inte så lätt faktiskt, man blir kräsnare och snålare ju längre man håller på har jag märkt. ;)

    Ha en bra kväll. Det ska jag i allafall ha för jag och sambon ska på teater!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    OJ då är det bara jag...

    som är galen och ska jobba så länge som möjligt. Har sökt om ledig från den 20 mars men kommer kanske jobba även den veckan om jag vill och orkar.
  4. 2
    OJ då är det bara jag... som är galen och ska jobba så länge som möjligt. Har sökt om ledig från den 20 mars men kommer kanske jobba även den veckan om jag vill och orkar.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Nedräkning här också.

    Jag har 2 dagar kvar. Ska bli så skönt att gå hem. Det enda jag ska göra är att sova, ta det lugnt och packa väskan.
    Hoppas på att få vara hemma i alla fall en vecka innan.
    Ha så trevligt på teatern, hoppas ni ser nåt bra! =)
  6. 3
    Nedräkning här också. Jag har 2 dagar kvar. Ska bli så skönt att gå hem. Det enda jag ska göra är att sova, ta det lugnt och packa väskan.
    Hoppas på att få vara hemma i alla fall en vecka innan.
    Ha så trevligt på teatern, hoppas ni ser nåt bra! =)

Liknande trådar

  1. 5 arbetsdagar kvar...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 13:35
  2. 53 arbetsdagar kvar
    By MammaMam in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 13:46
  3. TRE arbetsdagar kvar!
    By Jenny m 3 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-06, 07:57
  4. 11 arbetsdagar kvar
    By Hunnisarna82 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 22:38
  5. 19 arbetsdagar kvar!
    By Galotta in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-06-01, 10:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar