hej mina kära vänner
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    hej mina kära vänner

    nu har vi tillfälligt kommit tillbaka till Sverige. Efter mycket trassel med en blankett som saknades för vovven fick han stanna kvar och vi åker tillbaka den 12 e mars och stannar en vecka. Och da har vi fätt rätt blankett med oss härifrån och vovven är Good to Go.
    Har läst tillbaka lite och fasar att komma in i denna bacill härva hjaälp va alla stackars barn öär sjuka hela hela tiden... Tänker lite pa stackars wilma som inte vill vara på dagis, jag lider med ditt hjartemamma lena. dexter och Bianca som är 10 månader. Tycker det var igår då Trigger gick och vanka över tiden. Lill Noel som nu har en mamma och pappa med samma efternamn. Grattis. Hwila som ar så klasslig lilla gumman pigga på dig!!! och kevin som är liten men stark det kommer gå bra han kanske sprurtar iväg som bara den Anne vem vet!! Lill marcus som kan klappa händerna, visst är det ballt va 10 minuter kan göra!! ;) Grattis Nova som nu är ett är!! Wow stora damen!! Eva ... har du fått ordning på tröjorna!! Skrattade gott när jag läste ditt virrvarr!! Petra har ni blivit av med den förbaskade magsjukan, jag har haft det två ggr på ett par månader så nu slipper jag det på ett par år om man ska se på min statestik under åren som gått!! :)) Isa och lilla C och stora L hur har det gått med sömnen? Nu när wilbur är så jetlaged har vi det ett rent helsike.. känner starkt med er alla som inte får sova.
    ja det här blev ju jätte långt och svammligt men jag tänker på er alla och träffas gärna snart! Är inte så säker på denna snö, jag har redan fått nog.. Får nog inte säga så efter bara ett par dagar i den! Kramar till er alla!!
  2. 1
    hej mina kära vänner nu har vi tillfälligt kommit tillbaka till Sverige. Efter mycket trassel med en blankett som saknades för vovven fick han stanna kvar och vi åker tillbaka den 12 e mars och stannar en vecka. Och da har vi fätt rätt blankett med oss härifrån och vovven är Good to Go.
    Har läst tillbaka lite och fasar att komma in i denna bacill härva hjaälp va alla stackars barn öär sjuka hela hela tiden... Tänker lite pa stackars wilma som inte vill vara på dagis, jag lider med ditt hjartemamma lena. dexter och Bianca som är 10 månader. Tycker det var igår då Trigger gick och vanka över tiden. Lill Noel som nu har en mamma och pappa med samma efternamn. Grattis. Hwila som ar så klasslig lilla gumman pigga på dig!!! och kevin som är liten men stark det kommer gå bra han kanske sprurtar iväg som bara den Anne vem vet!! Lill marcus som kan klappa händerna, visst är det ballt va 10 minuter kan göra!! ;) Grattis Nova som nu är ett är!! Wow stora damen!! Eva ... har du fått ordning på tröjorna!! Skrattade gott när jag läste ditt virrvarr!! Petra har ni blivit av med den förbaskade magsjukan, jag har haft det två ggr på ett par månader så nu slipper jag det på ett par år om man ska se på min statestik under åren som gått!! :)) Isa och lilla C och stora L hur har det gått med sömnen? Nu när wilbur är så jetlaged har vi det ett rent helsike.. känner starkt med er alla som inte får sova.
    ja det här blev ju jätte långt och svammligt men jag tänker på er alla och träffas gärna snart! Är inte så säker på denna snö, jag har redan fått nog.. Får nog inte säga så efter bara ett par dagar i den! Kramar till er alla!!
  3. Anne_72 W-01 Kevin050423
    #2

    Välkommen hem!

    Vilken otur med hunden, alla dessa papper och blanketter som man ska ha ordning på ;)
    Vilket härligt inlägg du har skrivit, vílken koll.
    Hoppas att ni kommer över tidsomställningen snabbt.
    Och snön hoppas jag också att den försvinner fort, vill ha vår.
    Kram
  4. 2
    Välkommen hem! Vilken otur med hunden, alla dessa papper och blanketter som man ska ha ordning på ;)
    Vilket härligt inlägg du har skrivit, vílken koll.
    Hoppas att ni kommer över tidsomställningen snabbt.
    Och snön hoppas jag också att den försvinner fort, vill ha vår.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3

    välkommen hem till sverige!

    hehe, ja nu är det ordning på tröjorna igen. jaja är man snurrig så är man. ;)
    usch ja det är så mycket sjukdomar nu med magsjuka hit o dit. hoppas ni slipper undan i fortsättnignen, själv fick jag en vända men linnéa o sambon klarade sig som väl var. puh!
    hoppas jetlagen ger med sig inom en snar framtid för er. ha en fortsatt trevlig helj!

    kram
  6. 3
    välkommen hem till sverige! hehe, ja nu är det ordning på tröjorna igen. jaja är man snurrig så är man. ;)
    usch ja det är så mycket sjukdomar nu med magsjuka hit o dit. hoppas ni slipper undan i fortsättnignen, själv fick jag en vända men linnéa o sambon klarade sig som väl var. puh!
    hoppas jetlagen ger med sig inom en snar framtid för er. ha en fortsatt trevlig helj!

    kram
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4

    Hallå

    och välkommen hem till snöiga Svärje!
    Hoppas jetlaggen lägger sig snart. Det är inte roligt sånt där.
    Håller på att måla taket så jag är helt nerkletad just nu och ska hoppa i duschen.

    kram
  8. 4
    Hallå och välkommen hem till snöiga Svärje!
    Hoppas jetlaggen lägger sig snart. Det är inte roligt sånt där.
    Håller på att måla taket så jag är helt nerkletad just nu och ska hoppa i duschen.

    kram
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5

    Välkomna hem!

    Jag gick väl inte över tiden heller ;-) Vattnet gick ju dagen efter bf och det räknar iaf inte jag som att gå över tiden ;-) +14 dagar eller så, då kan vi ju börja snacka *haha*
    Fast jag håller absolut med om att det känns som om det var igår!

    Vad synd med vovven :-( Förstår att du inte gillar snön, men akta dig för att klaga *S*, tänk på oss som gått och halkat med vagnarna i sörjan i en eeevighet ;-) Hinner vi klämma in en fika innan ni åker tillbaka tro?
  10. 5
    Välkomna hem! Jag gick väl inte över tiden heller ;-) Vattnet gick ju dagen efter bf och det räknar iaf inte jag som att gå över tiden ;-) +14 dagar eller så, då kan vi ju börja snacka *haha*
    Fast jag håller absolut med om att det känns som om det var igår!

    Vad synd med vovven :-( Förstår att du inte gillar snön, men akta dig för att klaga *S*, tänk på oss som gått och halkat med vagnarna i sörjan i en eeevighet ;-) Hinner vi klämma in en fika innan ni åker tillbaka tro?
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6

    hahahahahaha

    jag har ett sånt starkt minne av att du gjorde det!! Hade svurit på det! ja du ser ingen koll, bhuhuhuuh...
    men kommer ihåg dig starkt gör jag så det kan ju vara mysigt iallafall. j
  12. 6
    hahahahahaha jag har ett sånt starkt minne av att du gjorde det!! Hade svurit på det! ja du ser ingen koll, bhuhuhuuh...
    men kommer ihåg dig starkt gör jag så det kan ju vara mysigt iallafall. j
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    Hej och välkomna hem....

    kul inlägg du skrev....du har verkligen läst ikapp:-)
    Här är det bättre med magsjukan. Linus är frisk och Linn har fått behålla allt sen igår kväll så det är bara att hålla tummarna nu att jag och mannen klarar oss. Orkar inte mera nu. Har varit instängda sen i tisdags:-(

  14. 7
    Hej och välkomna hem.... kul inlägg du skrev....du har verkligen läst ikapp:-)
    Här är det bättre med magsjukan. Linus är frisk och Linn har fått behålla allt sen igår kväll så det är bara att hålla tummarna nu att jag och mannen klarar oss. Orkar inte mera nu. Har varit instängda sen i tisdags:-(

  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8

    Kul att ni är hemma igen!

    Då får vi turbofika lite innan ni åker ;). Hoppas hunden och ni inte mår alltför dåligt av separationen.

    Massor av kramar till Wilbur från Minoo
  16. 8
    Kul att ni är hemma igen! Då får vi turbofika lite innan ni åker ;). Hoppas hunden och ni inte mår alltför dåligt av separationen.

    Massor av kramar till Wilbur från Minoo
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9

    å va trevlit

    att se lite svenska bogstaver i dina inlägg *lodsas viktigt*

    Välkommen hem kära =)
    Tokit mä Leo då?!
    Hoppas ni satte fram mat till honom, så han inte svälter ihjäl =)

    Men du... hinner vi inte fixa en fika innan du far igen?
    Vi kan ju... va hos dig? =)

    Knuser
  18. 9
    å va trevlit att se lite svenska bogstaver i dina inlägg *lodsas viktigt*

    Välkommen hem kära =)
    Tokit mä Leo då?!
    Hoppas ni satte fram mat till honom, så han inte svälter ihjäl =)

    Men du... hinner vi inte fixa en fika innan du far igen?
    Vi kan ju... va hos dig? =)

    Knuser
  19. Medlem sedan
    Aug 2002
    #10

    tjihooo!

    va kul att ni är här igen! men du va knepigt med hunden! och det där med snön... gissar att du fick så det stod ut genom öronen igår... Välkommen hem! Vi ses snart
  20. 10
    tjihooo! va kul att ni är här igen! men du va knepigt med hunden! och det där med snön... gissar att du fick så det stod ut genom öronen igår... Välkommen hem! Vi ses snart
  21. Medlem sedan
    Feb 2005
    #11

    Välkomna hem!!

    Skönt att ha er här igen. Men jag antar att det kan bli tajt om tid tills vi/ ni åker igen... jag som har längtat så tills ni komme tillbaka.

    Nåväl, vi får ta igen det den.

    Kram och välkomna.
  22. 11
    Välkomna hem!! Skönt att ha er här igen. Men jag antar att det kan bli tajt om tid tills vi/ ni åker igen... jag som har längtat så tills ni komme tillbaka.

    Nåväl, vi får ta igen det den.

    Kram och välkomna.
  23. Medlem sedan
    Jul 2000
    #12

    Hej och välkommen!

    Kul att ni är tillbaka i Svedala. Hoppas vi får fika med er snart! Kram
  24. 12
    Hej och välkommen! Kul att ni är tillbaka i Svedala. Hoppas vi får fika med er snart! Kram
  25. Medlem sedan
    Mar 2004
    #13

    Hej, hej!

    Välkomna hem till snön! Hoppas vi ses snart, även om det kanske blir efter \"hundhämtning\".
  26. 13
    Hej, hej! Välkomna hem till snön! Hoppas vi ses snart, även om det kanske blir efter \"hundhämtning\".
  27. Medlem sedan
    Mar 2002
    #14

    hallå på er...

    Va kul att ni är hemma igen, och va fort tiden ändå gått... Och va typiskt med Voffen då. Är han hos Gregs familj nu eller??

    Ska bli kul att försöka få till en fika snat, nu har vi ju alla lyckats vara sjuka sista veckorna, så vi har inte setts på ett tag nån av oss dirkt..
  28. 14
    hallå på er... Va kul att ni är hemma igen, och va fort tiden ändå gått... Och va typiskt med Voffen då. Är han hos Gregs familj nu eller??

    Ska bli kul att försöka få till en fika snat, nu har vi ju alla lyckats vara sjuka sista veckorna, så vi har inte setts på ett tag nån av oss dirkt..
  29. Medlem sedan
    Feb 2004
    #15

    Härligt att ha er

    hemma igen! Synd att det strulade med vovven! Ni måste följa med och fika när ni kommit i ordning här hemma igen så vi får se din stora grabb!
  30. 15
    Härligt att ha er hemma igen! Synd att det strulade med vovven! Ni måste följa med och fika när ni kommit i ordning här hemma igen så vi får se din stora grabb!

Liknande trådar

  1. ja mina kära vänner...
    By nettem3 in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 17:10
  2. Nu mina kära vänner ska jag
    By SjösjukaJenny in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 18:25
  3. Hey mina kära Vänner!!
    By Fergie80 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 07:23
  4. god jul mina kära vänner!
    By Vibbsan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-24, 03:44
  5. Mina kära, kära vänner:)
    By Suddagumman in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 12:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar