Annu en dag pa ostkusten
_0506 Junibarn
  1. Lox i Philly
    #1

    Annu en dag pa ostkusten

    Idag ar det ganska varmt (18 - 20 grader). Vi ska forsoka hitta HM sa jag kan handla lite basklader till barnen (igar shoppade vi loss pa GAP). Sedan ska vi lekparken, och ikvall blir det sill (fran IKEA).

    H sover (han ar forkyld). Jag ar sa trott eftersom han vill amma 2 - 4 ggr per natt. Nar vi lamnade UK sa sov han fran 18:30 - 6:00....

    ... men men, det ar val priset man far betala for att passera sa manga tidszoner och bo pa sa manga olika stallen.
  2. 1
    Annu en dag pa ostkusten Idag ar det ganska varmt (18 - 20 grader). Vi ska forsoka hitta HM sa jag kan handla lite basklader till barnen (igar shoppade vi loss pa GAP). Sedan ska vi lekparken, och ikvall blir det sill (fran IKEA).

    H sover (han ar forkyld). Jag ar sa trott eftersom han vill amma 2 - 4 ggr per natt. Nar vi lamnade UK sa sov han fran 18:30 - 6:00....

    ... men men, det ar val priset man far betala for att passera sa manga tidszoner och bo pa sa manga olika stallen.
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2

    Om du subtraherar dina

    18-20 grader med 30-35 så har du den ungefärliga temperaturen här *burrrrrr*...

    Henry kommer säkerligen att återställas fullt ut när ni är tryggt i hamn igen...

    Kram!
  4. 2
    Om du subtraherar dina 18-20 grader med 30-35 så har du den ungefärliga temperaturen här *burrrrrr*...

    Henry kommer säkerligen att återställas fullt ut när ni är tryggt i hamn igen...

    Kram!
  5. Anna m Agnes & Anton
    #3

    Härligt

    ni verkar ha det! Tråkigt att Henry kommit ur sin sovryytm men den fixar säkert till sig när ni kommer hem igen! Sugen på sill blev jag också när jag läste ditt inlägg! Kram!
  6. 3
    Härligt ni verkar ha det! Tråkigt att Henry kommit ur sin sovryytm men den fixar säkert till sig när ni kommer hem igen! Sugen på sill blev jag också när jag läste ditt inlägg! Kram!

Liknande trådar

  1. Annu en dag
    By SiPen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 13:18
  2. Smultronställen ostkusten? (båt)
    By chantal in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 20:41
  3. Annu varmare..
    By Elpida in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 20:32
  4. Annu mer
    By MrsW/NZ in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 11:20
  5. Godmorgon från ostkusten!
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 15:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar