pres.foto
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    pres.foto

    nu har jag äntligen fått till ett foto på mig i presentationen, tror kanske att det syns vid mina inlägg nu. Det var ju svårt med fomat och storlek.
    Har även lagt in ett nytt kort i mitt album, på min mage. Det dröjer kanske innan man kan se det.

    Hoppas att ni alla mår bra och att ni får en trevlig helg. Jag ska jobba i helgen så det blir till att se på melodifestivalen på jobbet:-)
  2. 1
    pres.foto nu har jag äntligen fått till ett foto på mig i presentationen, tror kanske att det syns vid mina inlägg nu. Det var ju svårt med fomat och storlek.
    Har även lagt in ett nytt kort i mitt album, på min mage. Det dröjer kanske innan man kan se det.

    Hoppas att ni alla mår bra och att ni får en trevlig helg. Jag ska jobba i helgen så det blir till att se på melodifestivalen på jobbet:-)
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Jättefint!

    Du ser trevlig ut! :-)
    Jag skulle också ha jobbat hela helgen (natt), men igår blev jag sjukskriven i 10 dagar p.g.a mina blödningar.
  4. 2
    Jättefint! Du ser trevlig ut! :-)
    Jag skulle också ha jobbat hela helgen (natt), men igår blev jag sjukskriven i 10 dagar p.g.a mina blödningar.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    hej

    tack:-) Hoppas dina blödningar ger med sig och att allt blir bra.
  6. 3
    hej tack:-) Hoppas dina blödningar ger med sig och att allt blir bra.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    såg ditt brudfoto...

    d e väl du?
    Betyder detta då att du evt kommer få en chakladbäbis? =)
    önskar så att d e jag =)
    får man va sotis på sånt?

  8. 4
    såg ditt brudfoto... d e väl du?
    Betyder detta då att du evt kommer få en chakladbäbis? =)
    önskar så att d e jag =)
    får man va sotis på sånt?

  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    skulle ju vara trevligt

    men mina två pojkar är inte speciellt mörka. Den äldsta är ganska mörk, solbränd året om och svart på sommare och stora kolsvarta ögon. Den lilla han är blek, blond och blåögon precis som mamma.
    Så man vet inte kanske blir det en mörkhyad den här gången. En av varje färg om man får skoja om det.

    Skulle ju vara trevligt med en flicka med svart krulligt hår:-)
  10. 5
    skulle ju vara trevligt men mina två pojkar är inte speciellt mörka. Den äldsta är ganska mörk, solbränd året om och svart på sommare och stora kolsvarta ögon. Den lilla han är blek, blond och blåögon precis som mamma.
    Så man vet inte kanske blir det en mörkhyad den här gången. En av varje färg om man får skoja om det.

    Skulle ju vara trevligt med en flicka med svart krulligt hår:-)
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6

    *suck*


    Fan vad du tröttar mig...

    Kan du vara snäll och använda din hjärna innan du skriver????
  12. 6
    *suck*
    Fan vad du tröttar mig...

    Kan du vara snäll och använda din hjärna innan du skriver????
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7

    barnen fanns ju med

    i albumet och det är samma pappa till alla tre, även om inte alla tror det;-)
  14. 7
    barnen fanns ju med i albumet och det är samma pappa till alla tre, även om inte alla tror det;-)
  15. Monica med trean
    #8

    vaddå!

    vad var det för fel på det inlägget
  16. 8
    vaddå! vad var det för fel på det inlägget
  17. Monica med trean
    #9

    menat till Micke

    .
  18. 9
    menat till Micke .
  19. Medlem sedan
    Aug 2002
    #10

    Jaa

    det får man =O)

    Jag tycker bebisar/barn med ena föräldern vit och andra mörkhyad blir ofta så fina.

    Kram
  20. 10
    Jaa det får man =O)

    Jag tycker bebisar/barn med ena föräldern vit och andra mörkhyad blir ofta så fina.

    Kram
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11

    tillägg

    Min sambo är rödhårig och tål inte solen ett smack så jag är glad att Linus fått mina pepparkakspigment =O)
  22. 11
    tillägg Min sambo är rödhårig och tål inte solen ett smack så jag är glad att Linus fått mina pepparkakspigment =O)
  23. ks-redax
    #12

    Hepp!

    Det där är vad vi kallar för personligt påhopp och det vill vi undvika i snack.
  24. 12
    Hepp! Det där är vad vi kallar för personligt påhopp och det vill vi undvika i snack.
  25. Medlem sedan
    Jan 2006
    #13

    Hepp själv


    Rasistiska tillmälen är väl inte heller tillåtna - eller?????
  26. 13
    Hepp själv
    Rasistiska tillmälen är väl inte heller tillåtna - eller?????
  27. Medlem sedan
    Oct 1999
    #14

    Gud va häftigt...

    ... att dina barn är så olika fast det är med samma pappa. Såg nånstans om två tvillingar (tror det var i USA) där ena pojken var vit med ljust hår och den andra var svart med mörkt hår. Sjukhuspersonalen kunde knappt tro att det var sant. Tydligen vääääääldigt ovanligt att tvillingar blir så extremt olika med olika hudfärg t.o.m.
  28. 14
    Gud va häftigt... ... att dina barn är så olika fast det är med samma pappa. Såg nånstans om två tvillingar (tror det var i USA) där ena pojken var vit med ljust hår och den andra var svart med mörkt hår. Sjukhuspersonalen kunde knappt tro att det var sant. Tydligen vääääääldigt ovanligt att tvillingar blir så extremt olika med olika hudfärg t.o.m.
  29. ks-redax
    #15

    Nej, naturligtvis inte

    men peka mig gärna rätt om jag missar något.
  30. 15
    Nej, naturligtvis inte men peka mig gärna rätt om jag missar något.
  31. Medlem sedan
    Aug 2002
    #16

    Vart

    I Karinas inlägg är hon rasistisk?
    Hon är ju till och med avis.
    Du tolkar detta fel.
  32. 16
    Vart I Karinas inlägg är hon rasistisk?
    Hon är ju till och med avis.
    Du tolkar detta fel.
  33. Medlem sedan
    Mar 2003
    #17

    hej!

    Ja det är otroligt hur det kan bli, men inte kul att försvara sig när tom. dagisfröken undrar om pappan är Eliotts biologiska pappa.
    Min man har en afrikansk pappa och en svensk mamma, han är väldigt mörk för att vara mulatt.
  34. 17
    hej! Ja det är otroligt hur det kan bli, men inte kul att försvara sig när tom. dagisfröken undrar om pappan är Eliotts biologiska pappa.
    Min man har en afrikansk pappa och en svensk mamma, han är väldigt mörk för att vara mulatt.
  35. Medlem sedan
    May 2004
    #18

    Va häftigt....

    jag var o kollade dina bilder i albumet tidigare idag.
    Jag hade klart gissat att ni var den mer moderna familjen med flera pappor ;) Jisses va olika varandra i färger grabbarna var. Så en liten flicka med krulligt hår skulle ju göra trion helt komplett. Utradera alla förväntningar på hur det brukar (trodde iaf jag) vara.
    Härligt när man har fel ibland :)
  36. 18
    Va häftigt.... jag var o kollade dina bilder i albumet tidigare idag.
    Jag hade klart gissat att ni var den mer moderna familjen med flera pappor ;) Jisses va olika varandra i färger grabbarna var. Så en liten flicka med krulligt hår skulle ju göra trion helt komplett. Utradera alla förväntningar på hur det brukar (trodde iaf jag) vara.
    Härligt när man har fel ibland :)
  37. Medlem sedan
    Jan 2006
    #19

    Jag anser att


    om man kallar ett barn för \"chokladbebis\" så är det rasistiskt och VÄLDIGT nedvärderande och kränkande och bara för att man slänger in en brasklapp om att man \"är avundsjuk och själv vil ha ett färgat barn\" så innebär det inte att tillmälet blir mindre rasistiskt, nedvärderande och kränkande....
  38. 19
    Jag anser att
    om man kallar ett barn för \"chokladbebis\" så är det rasistiskt och VÄLDIGT nedvärderande och kränkande och bara för att man slänger in en brasklapp om att man \"är avundsjuk och själv vil ha ett färgat barn\" så innebär det inte att tillmälet blir mindre rasistiskt, nedvärderande och kränkande....
  39. Medlem sedan
    Mar 2003
    #20

    nej jag var ju lite

    tveksam om d VAR barnens pappa... därför frågade jag lite... konstigt =)
  40. 20
    nej jag var ju lite tveksam om d VAR barnens pappa... därför frågade jag lite... konstigt =)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Bra och prisvärd våg? (+pres)
    By Viccevire in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-02, 11:05
  2. liten pres
    By finestine in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 17:55
  3. Jag ändrar min pres!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 10:48
  4. dax för min pres! :)
    By Druvan v.13 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 12:00
  5. Ny här + pres!
    By Anonym in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 10:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar