Hemska hemska jag *skäms*
_0608 Augustibarn
  1. Anomym för tillfället.
    #1

    Hemska hemska jag *skäms*

    Har precis fått svar på fvp som var bra, dvs inga avvikelser och det känns verkligen jätteskönt. Fick även veta könet, och jag som varit helt inställd på flicka trodde inte mina ögon när jag fick se att det står pojke. Är självklart glad även om det blir en pojke, men kan inte hjälpa att jag känner lite sorg över att inte få någon mer flicka. I augusti kommer vi om allt går som det ska att ha fyra barn, så det blir definitivt inga fler efter det här. Känns lite sorgset att packa ner alla fina flickkläder och veta att dom inte kommer att användas i vår familj mer iaf. Skäms skäms skäms över att känna såhär.
  2. 1
    Hemska hemska jag *skäms* Har precis fått svar på fvp som var bra, dvs inga avvikelser och det känns verkligen jätteskönt. Fick även veta könet, och jag som varit helt inställd på flicka trodde inte mina ögon när jag fick se att det står pojke. Är självklart glad även om det blir en pojke, men kan inte hjälpa att jag känner lite sorg över att inte få någon mer flicka. I augusti kommer vi om allt går som det ska att ha fyra barn, så det blir definitivt inga fler efter det här. Känns lite sorgset att packa ner alla fina flickkläder och veta att dom inte kommer att användas i vår familj mer iaf. Skäms skäms skäms över att känna såhär.
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2

    Jag tror

    att det är ganska normalt att känna lite så. Man får ju önska men det är inte alltid man får det man \"beställt\". Men jag tror att när bebisen väl är ute så skulle du inte kunna byta ut honom för alla flickor i världen!
  4. 2
    Jag tror att det är ganska normalt att känna lite så. Man får ju önska men det är inte alltid man får det man \"beställt\". Men jag tror att när bebisen väl är ute så skulle du inte kunna byta ut honom för alla flickor i världen!
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3

    Skäms inte

    Förstår precis hur du känner. Väntar ju också min 4:a..Har tre tjejer och ingen aning om vad detta blir..men blir det en pojke kommer jag att känna precis som du.....Va nere i källaren häromdagen och tjuvkikade lite i kartongen med bebiskläder.....Så jag förstår dig.....
    Så skäms inte...klart man älskar sin lilla ändå...
    Kram
  6. 3
    Skäms inte Förstår precis hur du känner. Väntar ju också min 4:a..Har tre tjejer och ingen aning om vad detta blir..men blir det en pojke kommer jag att känna precis som du.....Va nere i källaren häromdagen och tjuvkikade lite i kartongen med bebiskläder.....Så jag förstår dig.....
    Så skäms inte...klart man älskar sin lilla ändå...
    Kram
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Tänk så här:

    Nu har du i alla fall tid på dig att ställa in dig på att det blir en pojke, innan förlossningen.
    Jag tror att man alltid känner lite sorg för att det inte blir några fler barn av ena eller andra sorten. Jag väntar troligen mitt sista barn, och även om jag inte är sugen på fler känns det trist att detta blir sista gången.

    Skönt att allt var bra på fvp!
    Kram!
  8. 4
    Tänk så här: Nu har du i alla fall tid på dig att ställa in dig på att det blir en pojke, innan förlossningen.
    Jag tror att man alltid känner lite sorg för att det inte blir några fler barn av ena eller andra sorten. Jag väntar troligen mitt sista barn, och även om jag inte är sugen på fler känns det trist att detta blir sista gången.

    Skönt att allt var bra på fvp!
    Kram!

Liknande trådar

  1. Hemska hemska hemska morgon!
    By carolin.hevelius in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 06:44
  2. Hemska öde.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-06, 18:19
  3. hemska hemska olycka!
    By Moa m. BellanBus in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 07:32
  4. Hemska, hemska kräksjuka
    By Nefertari in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 15:19
  5. Hemska hemska mardröm!! *mår dåligt*
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 15:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar