Fler som fått testa fler gånger?
_0611 Novemberbarn
  1. Fundersam
    #1

    Fler som fått testa fler gånger?

    Skulle ha fått min mens förra onsdagen. Testade negativt på fredagen, men mensen har inte kommit än. Har inga tydliga symtom(brösten har spännt lite idag, men det kan bero på att min 16-mån inte velat amma lika mycket senaste dagarna).

    Alltså mina frågor är:)
    Har ni testat negativt först efter beräknad mens, men positivt efter ett tag?

    Någon som inte har några som helst symtom?

    Grattis till alla som testat positivt! Får se om jag om jag också får ansluta mig till den här gruppen:)
  2. 1
    Fler som fått testa fler gånger? Skulle ha fått min mens förra onsdagen. Testade negativt på fredagen, men mensen har inte kommit än. Har inga tydliga symtom(brösten har spännt lite idag, men det kan bero på att min 16-mån inte velat amma lika mycket senaste dagarna).

    Alltså mina frågor är:)
    Har ni testat negativt först efter beräknad mens, men positivt efter ett tag?

    Någon som inte har några som helst symtom?

    Grattis till alla som testat positivt! Får se om jag om jag också får ansluta mig till den här gruppen:)
  3. Jessis
    #2

    Hej !

    Jag testade positivt först på dag 39 och hade 2 negativa tester innan dess,nu är jag iofs inte helt säker på min mens-cylek eftersom jag plockade ut en hormon-spiral för ett tag sen så jag gissar att min kropp inte fungerat riktigt som vanligt :-)

    Så länge din mens dyker upp så finns det ju absolut hopp :) Ska hålla tummarna att du får ett positivt test och får göra oss sällskap här !!!
  4. 2
    Hej ! Jag testade positivt först på dag 39 och hade 2 negativa tester innan dess,nu är jag iofs inte helt säker på min mens-cylek eftersom jag plockade ut en hormon-spiral för ett tag sen så jag gissar att min kropp inte fungerat riktigt som vanligt :-)

    Så länge din mens dyker upp så finns det ju absolut hopp :) Ska hålla tummarna att du får ett positivt test och får göra oss sällskap här !!!
  5. Khediven
    #3

    Håller tummarna! IMT

    ..
  6. 3
    Håller tummarna! IMT ..
  7. Fundersam
    #4

    Ok..

    Hade du mycket symtom fast du testade negativt?
    Anledningen till att jag funderar är jag känner ingenting. Med grabbarna(2 st) kände jag molvärk, ömmande bröst och blev jätteandfådd av allt redan innan jag gjorde testet.

    Har bestämt mig att försöka hålla mig till helgen innan jag gör ytterligare test. Vill inte köpa test i \"onödan\", samtidigt som jag blir galen av att inte veta:)
    Tack för tummarna också.
  8. 4
    Ok.. Hade du mycket symtom fast du testade negativt?
    Anledningen till att jag funderar är jag känner ingenting. Med grabbarna(2 st) kände jag molvärk, ömmande bröst och blev jätteandfådd av allt redan innan jag gjorde testet.

    Har bestämt mig att försöka hålla mig till helgen innan jag gör ytterligare test. Vill inte köpa test i \"onödan\", samtidigt som jag blir galen av att inte veta:)
    Tack för tummarna också.
  9. Fundersam
    #5

    Tack :) *imt*

  10. 5
    Tack :) *imt*
  11. Jessis
    #6

    Jag fick

    lite smygande symtom precis efter att jag testat negativt andra gången,med mens-värk/molande mage och lätt illamående men det var inga jätte klara symtom,det hade lika gärna kunnat vara mensen som var på gång !

    Känner så väl igen det du skriver,helst av allt ville man testa varje dag,fick nästan panik över att mensen inte kom samtidigt som jag testade negativt *ler*

    Berätta gärna hur det går :)
  12. 6
    Jag fick lite smygande symtom precis efter att jag testat negativt andra gången,med mens-värk/molande mage och lätt illamående men det var inga jätte klara symtom,det hade lika gärna kunnat vara mensen som var på gång !

    Känner så väl igen det du skriver,helst av allt ville man testa varje dag,fick nästan panik över att mensen inte kom samtidigt som jag testade negativt *ler*

    Berätta gärna hur det går :)
  13. Minna
    #7

    Jag gjorde det...

    Hade sista mens 9 jan och testade neg 15 feb, och sen pos 14 mars (alltså en månad senare). Har bara haft två mens sen mitt första barn, och de var med 28 dagar emellan, men kanske hade jag äl senare den här cykeln, eller så hoppade det över en gång?? Kommer att få veta med säkerhet först i början av maj, då jag har tid för VUL. Har inga nämnvärda symptom, förutom lite uppsvälld midja.. Lycka till :)
  14. 7
    Jag gjorde det... Hade sista mens 9 jan och testade neg 15 feb, och sen pos 14 mars (alltså en månad senare). Har bara haft två mens sen mitt första barn, och de var med 28 dagar emellan, men kanske hade jag äl senare den här cykeln, eller så hoppade det över en gång?? Kommer att få veta med säkerhet först i början av maj, då jag har tid för VUL. Har inga nämnvärda symptom, förutom lite uppsvälld midja.. Lycka till :)
  15. Ilse
    #8

    Eftersom du fortfarande ammar..

    .så kanske din ägglossning var lite försenad (och då även mensen)? Så ge inte upp hoppet än, testa igen om några dagar om inget hänt.
    Lycka till!
  16. 8
    Eftersom du fortfarande ammar.. .så kanske din ägglossning var lite försenad (och då även mensen)? Så ge inte upp hoppet än, testa igen om några dagar om inget hänt.
    Lycka till!

Liknande trådar

  1. är det fler som fått lite...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 11:36
  2. Ni som fått fler än två barn
    By fisalisa in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 11:36
  3. Vill nàgra fler testa?
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 18:15
  4. Fler som fått wettex?
    By Klaudia 3barnsmor in forum Småbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 08:55
  5. Fler som fått tid för UL?
    By Cesse m.4 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 09:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar