8 arbetsdagar kvar!
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    8 arbetsdagar kvar!

    Jag sitter skamlöst av tiden här på jobbet. Är så innerligt glad att jag tidigt bestämde mig för att bara jobba fram till påsk. Som det är nu känns t o m påsken avlägsen...
    Har några inbokade saker som måste bli klara innan jag försvinner, men annars är det mkt lugnt. Flytt och sammanslagning avklarad, nu sitter jag i mitt nya rum och bor in mig bäst jag kan, kommer ju tillbaka hit tidigast i april nästa år och senast i augusti-september. Som tur är verkar det som att alla arbetskamrater har överseende med mitt seeega tempo och min frånvändhet. Tack och lov är de allra flesta själva mammor eller far-och mormödrar och vet hur det kan vara på slutet. Jag vet att det finns kvinnor som jobbar in i det sista med knivskapt intellekt och höga ambitioner, men jag tillhör inte den skaran...;)
  2. 1
    8 arbetsdagar kvar! Jag sitter skamlöst av tiden här på jobbet. Är så innerligt glad att jag tidigt bestämde mig för att bara jobba fram till påsk. Som det är nu känns t o m påsken avlägsen...
    Har några inbokade saker som måste bli klara innan jag försvinner, men annars är det mkt lugnt. Flytt och sammanslagning avklarad, nu sitter jag i mitt nya rum och bor in mig bäst jag kan, kommer ju tillbaka hit tidigast i april nästa år och senast i augusti-september. Som tur är verkar det som att alla arbetskamrater har överseende med mitt seeega tempo och min frånvändhet. Tack och lov är de allra flesta själva mammor eller far-och mormödrar och vet hur det kan vara på slutet. Jag vet att det finns kvinnor som jobbar in i det sista med knivskapt intellekt och höga ambitioner, men jag tillhör inte den skaran...;)
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2

    Lyx LYX LYYYXXX!

    Vill också vara ledig...det verkar inte som mina jobb tar slut som jag försöker beta av...men det är ju rätt kul ändå.
    Har bröllop på lördag igen, sen måste bilderna fixas efteråt. En halvdag ger så otroligt många bilder att gå igenom... Så två dagars jobb är det efter ett bröllop av halvdag.
    Jag tänkte just idag. Att jag vill inte ha ett enda jobb kvar två veckor innan bf. Då skulle jag vilja ta sovmornar....Det går nog att ordna.. TROR jag..
    MEn vad skkönt att veta att sen är du ledig från jobbet ganska länge!! Wow!
  4. 2
    Lyx LYX LYYYXXX! Vill också vara ledig...det verkar inte som mina jobb tar slut som jag försöker beta av...men det är ju rätt kul ändå.
    Har bröllop på lördag igen, sen måste bilderna fixas efteråt. En halvdag ger så otroligt många bilder att gå igenom... Så två dagars jobb är det efter ett bröllop av halvdag.
    Jag tänkte just idag. Att jag vill inte ha ett enda jobb kvar två veckor innan bf. Då skulle jag vilja ta sovmornar....Det går nog att ordna.. TROR jag..
    MEn vad skkönt att veta att sen är du ledig från jobbet ganska länge!! Wow!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    härligt

    skönt att få vila lite.Sitt av tiden du, det gör du helt rätt i!!!

    jag tillhör inte heller dom som vill jobba in i det sista så jag är glad att jag fått hp...jag tillhör inte heller den skaran som med fasa ser fram emot att vara hemma och barnledig jag känner mer ångest över att behöva jobba nästa år igen...
  6. 3
    härligt skönt att få vila lite.Sitt av tiden du, det gör du helt rätt i!!!

    jag tillhör inte heller dom som vill jobba in i det sista så jag är glad att jag fått hp...jag tillhör inte heller den skaran som med fasa ser fram emot att vara hemma och barnledig jag känner mer ångest över att behöva jobba nästa år igen...
  7. anna m astrid&märthaBF8/5
    #4

    dubbelt så många har jag,

    skall ha långledigt vid påsk och jobbar med halvtidssjukskrivningen 4 dagar i veckan, 5 timmar. så jag tycker jag har pytte kvar också, fast jag skall gå hem tre dagar efter BF (11 maj) som jag planerar nu : )
  8. 4
    dubbelt så många har jag, skall ha långledigt vid påsk och jobbar med halvtidssjukskrivningen 4 dagar i veckan, 5 timmar. så jag tycker jag har pytte kvar också, fast jag skall gå hem tre dagar efter BF (11 maj) som jag planerar nu : )

Liknande trådar

  1. 5 arbetsdagar kvar...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 13:35
  2. 53 arbetsdagar kvar
    By MammaMam in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 13:46
  3. 11 arbetsdagar kvar
    By Hunnisarna82 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 22:38
  4. 19 arbetsdagar kvar!
    By Galotta in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-06-01, 10:17
  5. 4 arbetsdagar kvar!!
    By A-K m son & bf 30/3 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 18:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar