Pip m Noel!
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Pip m Noel!

    hur länge var det nu ni var iväg till thailand? var det två veckor? vad kostade det?

    lite nyfiken för vi tänkte resa utomlands nästa år och har thailand i åtanke. kanske ett litet syskon blir till på den resan. hehe....
  2. 1
    Pip m Noel! hur länge var det nu ni var iväg till thailand? var det två veckor? vad kostade det?

    lite nyfiken för vi tänkte resa utomlands nästa år och har thailand i åtanke. kanske ett litet syskon blir till på den resan. hehe....
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    Svårt att svara

    Vi var iväg 17 dagar, det kan jag svara på :) Men vad det kostade... menar du flygbiljetter? Jag reste på eurbonuspoäng med Lufthansa så vi var tvugna att boka Rolles resa där också och jag tror andra flygbolag är billigare. Skulle tro att ni kan få biljetter mellan 7-8 000 per vuxen. Vi hade ingen budget och levde lite lyxigt eftersom det var vår bröllopsresa men två vuxna och en Linnea borde kunna klara sig bra med en dagsbudget på 1 000 kr inkl. boende och transport om man vill ta sig mellan olika ställen.

    Vad mysigt det låter att åka på göra barn resa :)
  4. 2
    Svårt att svara Vi var iväg 17 dagar, det kan jag svara på :) Men vad det kostade... menar du flygbiljetter? Jag reste på eurbonuspoäng med Lufthansa så vi var tvugna att boka Rolles resa där också och jag tror andra flygbolag är billigare. Skulle tro att ni kan få biljetter mellan 7-8 000 per vuxen. Vi hade ingen budget och levde lite lyxigt eftersom det var vår bröllopsresa men två vuxna och en Linnea borde kunna klara sig bra med en dagsbudget på 1 000 kr inkl. boende och transport om man vill ta sig mellan olika ställen.

    Vad mysigt det låter att åka på göra barn resa :)

Liknande trådar

  1. Noel
    By Noel&Mira in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 11:46
  2. Noel är här!
    By Finskan in forum _0706 Junibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 21:45
  3. Pip med Noel
    By HeleneNoellaMoltas in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 19:38
  4. Noel
    By marilin in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 12:07
  5. Pip m Noel!
    By Mineo in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 10:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar