Han cyklar!! Tametusan han cyklar!
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Han cyklar!! Tametusan han cyklar!

    Precis som vi trodde så var det här med en riktig cykel precis rätt åt vår motoriske kille!
    han fick sin cykel i helgen, tittade på den i två timmar som om den skulle bita honom och sen så hoppade han upp. Och inom fem minuter cyklar killen utan problem. Och så stolt. SÅ stolt!!
    Och jag bara brister av stolthet när jag ser min lycklige kille som säger att han ska cykla till dagis och visa alla vad han kan. Vet ju att hans kompisar knappt cyklar trehjuling till dagis och så kommer min llle påg och cyklar på sin rallyblå hoj (Citat L)
    Känns så skönt att han får något som han är riktigt bra på då han så ofta får \"stå i skamvrån\" när det gäller talanger.
    Underbart!!
  2. 1
    Han cyklar!! Tametusan han cyklar! Precis som vi trodde så var det här med en riktig cykel precis rätt åt vår motoriske kille!
    han fick sin cykel i helgen, tittade på den i två timmar som om den skulle bita honom och sen så hoppade han upp. Och inom fem minuter cyklar killen utan problem. Och så stolt. SÅ stolt!!
    Och jag bara brister av stolthet när jag ser min lycklige kille som säger att han ska cykla till dagis och visa alla vad han kan. Vet ju att hans kompisar knappt cyklar trehjuling till dagis och så kommer min llle påg och cyklar på sin rallyblå hoj (Citat L)
    Känns så skönt att han får något som han är riktigt bra på då han så ofta får \"stå i skamvrån\" när det gäller talanger.
    Underbart!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Åh vad roligt!!

    Det är ju kanon! Vad kul att han lärde sig så snabbt. Där ser du, barn utvecklas olika i olika områden.
  4. 2
    Åh vad roligt!! Det är ju kanon! Vad kul att han lärde sig så snabbt. Där ser du, barn utvecklas olika i olika områden.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Wow

    vilken kooling. Vera har endast sneglat på sin cykel än så länge.

    Kör han med eller utan stödhjul?
  6. 3
    Wow vilken kooling. Vera har endast sneglat på sin cykel än så länge.

    Kör han med eller utan stödhjul?
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Med

    men dom ryker nog snart för balansen är VERKLIGEN där och dom känns jätteonödiga.
    Men coolt ändå :-)
  8. 4
    Med men dom ryker nog snart för balansen är VERKLIGEN där och dom känns jätteonödiga.
    Men coolt ändå :-)
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5

    Härligt härligt!!

    go go go Ludde!!
  10. 5
    Härligt härligt!! go go go Ludde!!
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Hihi, vad kul!

    Linus fick ju med en cykel när han fylde. Han cyklar på sin 3 hjuling som bara den men denna var lite svårare. De sitter ju mer och ska trampa under sig på en riktig, dvs en liten annan teknink. Linus är inte känd för sit stora tålamod så han avfärdade cykeln som - Inge ba cykel...

    Men vi ska ge det lite mer träning.

    Kram
  12. 6
    Hihi, vad kul! Linus fick ju med en cykel när han fylde. Han cyklar på sin 3 hjuling som bara den men denna var lite svårare. De sitter ju mer och ska trampa under sig på en riktig, dvs en liten annan teknink. Linus är inte känd för sit stora tålamod så han avfärdade cykeln som - Inge ba cykel...

    Men vi ska ge det lite mer träning.

    Kram
  13. ulrika m H&A
    #7

    Härligt!

    Vi är i valet och kvalet om Hedda ska få en cykel i sommar eller få vänta till nästa.
    Har ev en begagnad på gång så vi får väl se.
    Hon fick provcykla en på Toy´s R´us idag och det var ju inte så enkelt som hon trodde.
    Vi får väl se.
    Kul att Ludde gillar sin blå rallyhoj!
    Tycker han är superduktig, det är minsann inte så lätt att hålla balansen.
    Kram
  14. 7
    Härligt! Vi är i valet och kvalet om Hedda ska få en cykel i sommar eller få vänta till nästa.
    Har ev en begagnad på gång så vi får väl se.
    Hon fick provcykla en på Toy´s R´us idag och det var ju inte så enkelt som hon trodde.
    Vi får väl se.
    Kul att Ludde gillar sin blå rallyhoj!
    Tycker han är superduktig, det är minsann inte så lätt att hålla balansen.
    Kram
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8

    Heja Ludvig!!

    Ronjas hoj står i källaren och väntar, vi köpte hjäl i fredags så allt är klart. Om nu det bara ville sluta regna oxå grrrrrrrrrrrrrrrr
  16. 8
    Heja Ludvig!! Ronjas hoj står i källaren och väntar, vi köpte hjäl i fredags så allt är klart. Om nu det bara ville sluta regna oxå grrrrrrrrrrrrrrrr
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9

    Vad härligt!

    Vad skönt för Ludvig att oxå få vara bra på något!

    Vem vet - kanske för det med sig att något annat också lossnar \"av bara farten\"?

    Och om inte så har han iallafall en sak han är bäst på och det måste kännas skönt för både honom och er!
  18. 9
    Vad härligt! Vad skönt för Ludvig att oxå få vara bra på något!

    Vem vet - kanske för det med sig att något annat också lossnar \"av bara farten\"?

    Och om inte så har han iallafall en sak han är bäst på och det måste kännas skönt för både honom och er!

Liknande trådar

  1. ok, är jag ute och cyklar??
    By giiia in forum Kärlek & relationer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 21:03
  2. Han cyklar!!!
    By Marie_AOA in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 18:21
  3. Cyklar..
    By abbas in forum _02 Vårbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 11:05
  4. Ni som cyklar
    By Nette m. E o G in forum Träning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 20:21
  5. Han cyklar! :-)
    By Kristina med 3 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-01, 09:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar