Cornelia
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Cornelia

    är i en sån vansinnigt charmig ålder nu! (också ;))

    Frågar man \"vad heter du?\" svarar hon med att slå sig på bröstet och säga \"JAG!!\" *s*

    Tror inte det blir nåt fel på hennes självkänsla när hon växer upp... :))
  2. 1
    Cornelia är i en sån vansinnigt charmig ålder nu! (också ;))

    Frågar man \"vad heter du?\" svarar hon med att slå sig på bröstet och säga \"JAG!!\" *s*

    Tror inte det blir nåt fel på hennes självkänsla när hon växer upp... :))
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Haha gulligt

    Linnéa satt själv och målade i köket igår och då hör man henne. MIN mamma, MIN pappa osv undrar om det var oss hon målade. Hehee behöver väll inte säga att det är mycke MIN nu.
    Ulle
  4. 2
    Haha gulligt Linnéa satt själv och målade i köket igår och då hör man henne. MIN mamma, MIN pappa osv undrar om det var oss hon målade. Hehee behöver väll inte säga att det är mycke MIN nu.
    Ulle
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Du skulle höra...

    ...hur det låter här hemma - med två nyblivna 3-åringar och så lilltjorvan, som alla är mammiga så-nånting... Men jag kan tycka det är lite halvkul med tre småttingar som klänger på benen och ropar i kör \"MIN mamma!!\" \"Nej MIN mamma!!!\"... :)))
  6. 3
    Du skulle höra... ...hur det låter här hemma - med två nyblivna 3-åringar och så lilltjorvan, som alla är mammiga så-nånting... Men jag kan tycka det är lite halvkul med tre småttingar som klänger på benen och ropar i kör \"MIN mamma!!\" \"Nej MIN mamma!!!\"... :)))
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Oj!!

    Jo tack jag har bara har 2 barn men det räcker gott när dom ska tävla om vems mamma det är ; )
    Kramis Ulle
  8. 4
    Oj!! Jo tack jag har bara har 2 barn men det räcker gott när dom ska tävla om vems mamma det är ; )
    Kramis Ulle

Liknande trådar

  1. Cornelia 2 år!!! :)
    By M med C & C in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 19:06
  2. Cornelia är här
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 15:30
  3. Cornelia är här!
    By Helena m Noel och C in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 23:01
  4. Cornelia 2 år
    By smulan-75 in forum _0406 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 18:39
  5. Cornelia!
    By Pip m Noel in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 08:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar