vilket minne :-(
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    vilket minne :-(

    Joha då har man missat 5 mån kontrollen idag då. Jag var ju på Babysom istället:-) och som är lite roligare men vad glömsk jag blivit, måste ha notislappar överallt för att inte glömma saker och ting.... suck! På babysimmet gick det som en dans, förförra veckan när jag var där så fotades det och filmades under vattnet och idag fick vi ta del av dessa både i digital form och även papperskort. Vi hade i och för sig med våran egen digitalkamera idag men det blev inget film. Läraren hade även \"sin\" kamera med idag å så vi fotade Frida när hon dök.... Så nu väntar jag med spänning på att han kommer hem efter jobbet och har usb minnet med sig så jag kan fixa lite med hemsidan med nya härliga badbilder...
    Men jag får nog ringa BVC imorgon bitti och boka en ny tid...suck suck...
  2. 1
    vilket minne :-( Joha då har man missat 5 mån kontrollen idag då. Jag var ju på Babysom istället:-) och som är lite roligare men vad glömsk jag blivit, måste ha notislappar överallt för att inte glömma saker och ting.... suck! På babysimmet gick det som en dans, förförra veckan när jag var där så fotades det och filmades under vattnet och idag fick vi ta del av dessa både i digital form och även papperskort. Vi hade i och för sig med våran egen digitalkamera idag men det blev inget film. Läraren hade även \"sin\" kamera med idag å så vi fotade Frida när hon dök.... Så nu väntar jag med spänning på att han kommer hem efter jobbet och har usb minnet med sig så jag kan fixa lite med hemsidan med nya härliga badbilder...
    Men jag får nog ringa BVC imorgon bitti och boka en ny tid...suck suck...
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    lätt hänt

    jag skyller på amningen. Själv hade jag glömt bort att jag skulle på tjejträff imorgon. Tur att tjejen vi ska till ringde för att ge vägbeskrivning. Och det var ju ändå något roligt som jag ville gå på - annars har jag en förmåga att förtränga sådant som är mindre roligt.
    Imorgon är det tid för vårt babysim. Vad roligt att ni fått film och foto från erat. Ska kolla om vi också har något sådant.
  4. 2
    lätt hänt jag skyller på amningen. Själv hade jag glömt bort att jag skulle på tjejträff imorgon. Tur att tjejen vi ska till ringde för att ge vägbeskrivning. Och det var ju ändå något roligt som jag ville gå på - annars har jag en förmåga att förtränga sådant som är mindre roligt.
    Imorgon är det tid för vårt babysim. Vad roligt att ni fått film och foto från erat. Ska kolla om vi också har något sådant.

Liknande trådar

  1. Vilket minne!
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 22:18
  2. Usch vilket gräsligt dåligt minne...
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 12:20
  3. Vilket minne hon har!
    By CarolinaK in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 15:08
  4. Vilket gravtest bäst att spara som minne
    By Freja in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 08:00
  5. Vilket gravtest bäst att spara som minne
    By Freja in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar