Chefen sabbar min arbetsplats!!
_0605 Majbarn
  1. *lite anonym idag*
    #1

    Chefen sabbar min arbetsplats!!

    Alltså, jag har en chef som aldrig skulle fått en tjänst som ledare ÖHT - men ingen annan sökte tjänsten så efter många om och men fick han jobbet (flera år sedan) nu gick han och fick en utmärkelse förra året och har efter det fått fullständigt storhetsvansinne.
    :(
    Tjejerna på jobb är inte värda smack i hans ögon, det är bara killarna som gäller, nu senast kom han med schemaförändringar (precis lagom till jag skulle vara ledig så jag \"slapp\" ta ställning - det gäller ju min vikarie...) som han ville att de anställda skulle \"titta på\" och i princip ALLA tyckte det såg skit ut - nu lev han sur i stället för att föröska ändra på det, så nu ska det shemat börja gälla från MÅNDAG \"jag visade ju det för 3v sedan\" - jamen det var ju för att få SYNPUNKTER det var väldigt tydligt då att det var ett FÖRSLAG!!!

    Ska ringa facket idag och prata av mig. Även om jag är tjänstledig kan jag ju bry mig. Är dessutom inte intreserad av att de andra tjejerna ska ge upp och sluta innan jag är tillbaka igen...
    :(

    Nu vet inte jag om nån på jobbet läser här, men jag håller mig lite anonym på detta inlägget....
  2. 1
    Chefen sabbar min arbetsplats!! Alltså, jag har en chef som aldrig skulle fått en tjänst som ledare ÖHT - men ingen annan sökte tjänsten så efter många om och men fick han jobbet (flera år sedan) nu gick han och fick en utmärkelse förra året och har efter det fått fullständigt storhetsvansinne.
    :(
    Tjejerna på jobb är inte värda smack i hans ögon, det är bara killarna som gäller, nu senast kom han med schemaförändringar (precis lagom till jag skulle vara ledig så jag \"slapp\" ta ställning - det gäller ju min vikarie...) som han ville att de anställda skulle \"titta på\" och i princip ALLA tyckte det såg skit ut - nu lev han sur i stället för att föröska ändra på det, så nu ska det shemat börja gälla från MÅNDAG \"jag visade ju det för 3v sedan\" - jamen det var ju för att få SYNPUNKTER det var väldigt tydligt då att det var ett FÖRSLAG!!!

    Ska ringa facket idag och prata av mig. Även om jag är tjänstledig kan jag ju bry mig. Är dessutom inte intreserad av att de andra tjejerna ska ge upp och sluta innan jag är tillbaka igen...
    :(

    Nu vet inte jag om nån på jobbet läser här, men jag håller mig lite anonym på detta inlägget....
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    ja du dåliga chefer

    finns det tyvärr gott om. Har själv haft en i många, många år och vi har haft våra duster, som märks när det blev individuella löner :o(

    Hoppas att det har ordnat upp sig tills du kommer tillbaka...Hoppas facket kan ställa upp om inte annat kan det vara skönt att få prata av sig till dom
  4. 2
    ja du dåliga chefer finns det tyvärr gott om. Har själv haft en i många, många år och vi har haft våra duster, som märks när det blev individuella löner :o(

    Hoppas att det har ordnat upp sig tills du kommer tillbaka...Hoppas facket kan ställa upp om inte annat kan det vara skönt att få prata av sig till dom
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    blir så trött...

    dåliga chefer finns det tyvärr gott om! Jag har stött på dem själv flera gånger men har turen att nu ha en riktig kanonchef.

    Tycker absolut att du ska ringa facket och prata, prata även med tjejerna på jobbet och be dem också höra av sig till facket. Gör så mycket ni kan, han har inte rätt att köra över er på det viset. Kanske nån av killarna kan \"ställa upp på er sida\"?
    *kram*
  6. 3
    blir så trött... dåliga chefer finns det tyvärr gott om! Jag har stött på dem själv flera gånger men har turen att nu ha en riktig kanonchef.

    Tycker absolut att du ska ringa facket och prata, prata även med tjejerna på jobbet och be dem också höra av sig till facket. Gör så mycket ni kan, han har inte rätt att köra över er på det viset. Kanske nån av killarna kan \"ställa upp på er sida\"?
    *kram*

Liknande trådar

  1. Hur sabbar jag INTE detta?
    By tuffinghund in forum Kärlek & relationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 12:34
  2. Minerva sabbar allt?
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 12:12
  3. Han sabbar min dag...
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 10:21
  4. Inte sabbar jag pianot?
    By -ME- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 17:00
  5. vad vissa sabbar!
    By -jenna- in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 08:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar