Åderbråck i underlivet??? *intimt*
_0607 Julibarn
  1. Lite anonym...
    #1

    Åderbråck i underlivet??? *intimt*

    Alltså, de senaste veckor så har jag kännt mig öm i underlivet, så som man känner när mensen är som värst. Tänkte att äh, det är nog för att jag är gravid, man kan ju känns sig lite svullen.

    Idag när jag tvättade mig i underlivet så kände jag att OJ, yttre blygläppen är enorm och superöm! Herre GUD! KOmmer det att försvinna efter graviditeten?

    Känner mig riktigt orolig nu, har lätt att få åderbråck på benen, men detta???
  2. 1
    Åderbråck i underlivet??? *intimt* Alltså, de senaste veckor så har jag kännt mig öm i underlivet, så som man känner när mensen är som värst. Tänkte att äh, det är nog för att jag är gravid, man kan ju känns sig lite svullen.

    Idag när jag tvättade mig i underlivet så kände jag att OJ, yttre blygläppen är enorm och superöm! Herre GUD! KOmmer det att försvinna efter graviditeten?

    Känner mig riktigt orolig nu, har lätt att få åderbråck på benen, men detta???
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Vet faktiskt inte

    om det försvinner eller om man får operera bort det.
    Det är dessvärre ganska vanligt har jag förstått :(
    Kontakta MVC på måndag och fråga dem, det kanske finns något du kan göra för att lindra det...
  4. 2
    Vet faktiskt inte om det försvinner eller om man får operera bort det.
    Det är dessvärre ganska vanligt har jag förstått :(
    Kontakta MVC på måndag och fråga dem, det kanske finns något du kan göra för att lindra det...
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Man kan bli jätte svullen..

    i underlivet. Är inget farligt och går tillbaka efter grav. Tyvärr kan man få åderbrock där oxå men det försvinner sen. Är mycket blod i omlopp nu. Men hör med din bm oxå om du är orolig men jag tror det är ofarligt. Om det kliar kan det vara svamp oxå.
  6. 3
    Man kan bli jätte svullen.. i underlivet. Är inget farligt och går tillbaka efter grav. Tyvärr kan man få åderbrock där oxå men det försvinner sen. Är mycket blod i omlopp nu. Men hör med din bm oxå om du är orolig men jag tror det är ofarligt. Om det kliar kan det vara svamp oxå.

Liknande trådar

  1. Åderbråck i underlivet
    By Noelia in forum _1206 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-17, 18:58
  2. Ang åderbråck i underlivet...
    By C@ttis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-14, 10:25
  3. Åderbråck i underlivet
    By anonymt namn in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 13:03
  4. åderbråck i underlivet
    By sannah smurff in forum _0906 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 20:48
  5. hemorojder+åderbråck i underlivet
    By Anonym in forum _0605 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 21:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar