Små söta promenader
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Små söta promenader

    Numera tar Alfred sig små söta promenader på egen hand. Än så länge är det små, typ 3 steg eller så innan han sätter sig ner och kryper, men det är ju på G iaf. Han ser så himla stolt ut!! ;-)
  2. 1
    Små söta promenader Numera tar Alfred sig små söta promenader på egen hand. Än så länge är det små, typ 3 steg eller så innan han sätter sig ner och kryper, men det är ju på G iaf. Han ser så himla stolt ut!! ;-)
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    Heja Alfred!

    Vad roligt att det är på gång! Det är så härligt att se hur nöjda de är med sig själva när de presterat en stapplande promenad =)
  4. 2
    Heja Alfred! Vad roligt att det är på gång! Det är så härligt att se hur nöjda de är med sig själva när de presterat en stapplande promenad =)
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Wohooo!

    Du ser, han kan! :-) Duktig kille!
  6. 3
    Wohooo! Du ser, han kan! :-) Duktig kille!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Skoj!

    Kan man tre steg kan man ju tio! Nu kommer det ju gå snabbt tills han går helt. =) Klart harn ser stolt ut, det skulle jag också göra. *s*
  8. 4
    Skoj! Kan man tre steg kan man ju tio! Nu kommer det ju gå snabbt tills han går helt. =) Klart harn ser stolt ut, det skulle jag också göra. *s*
  9. Magda & Sebastian
    #5

    Visst är det härligt

    när de börjar \"promenera\" lite. Sebastian staplar på han också *s* (stolt mamma) och det bara lyser av lycka i ögonen på honom så jag förstår verkligen att Alfred - och du - är stolt. Med all rätt! Heja Alfred!
  10. 5
    Visst är det härligt när de börjar \"promenera\" lite. Sebastian staplar på han också *s* (stolt mamma) och det bara lyser av lycka i ögonen på honom så jag förstår verkligen att Alfred - och du - är stolt. Med all rätt! Heja Alfred!

Liknande trådar

  1. Min söta söta unge:)
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 10:28
  2. Söta och mindre söta kommentarer...
    By Annica med A o L in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-11, 09:48
  3. Mina söta, söta djur:)
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 22:15
  4. Söta söta tjejer!
    By Loijsan in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 18:30
  5. Min söta, söta mamma...
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 19:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar