akuten-besök inatt...
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    akuten-besök inatt...

    jaha, jag skrev ju igår om att zelda förmodligen har pollenallergi. Inatt så hostade hon så att hon både spydde och bajsade på sig, hon hade svårt att andas och de t rosslade i bröstet. Hon vakande hela tiden och grät eftersom hon blev rädd när hon inte fick luft. Så det var bara att åka in till akuten...dom sa att det kan ju vara sviter från hennes förkylning... men det är stor risk att hon även har allergiastma .:( Hennes kusin har detta så jag tror att det med största sanolikhet är så, jag känner igen hostan! Jaha...men vi fick åka hem igen med ett recept på mollipect, som om det hjälper! Ska på 1-årskontroll på torsdag så jag får väl tjata mig till en remiss då... Känner mig helt uppgiven idag, min lilla unge! Hon är ju så liten...ska man verkligen behöva kämpa så redan nu??
  2. 1
    akuten-besök inatt... jaha, jag skrev ju igår om att zelda förmodligen har pollenallergi. Inatt så hostade hon så att hon både spydde och bajsade på sig, hon hade svårt att andas och de t rosslade i bröstet. Hon vakande hela tiden och grät eftersom hon blev rädd när hon inte fick luft. Så det var bara att åka in till akuten...dom sa att det kan ju vara sviter från hennes förkylning... men det är stor risk att hon även har allergiastma .:( Hennes kusin har detta så jag tror att det med största sanolikhet är så, jag känner igen hostan! Jaha...men vi fick åka hem igen med ett recept på mollipect, som om det hjälper! Ska på 1-årskontroll på torsdag så jag får väl tjata mig till en remiss då... Känner mig helt uppgiven idag, min lilla unge! Hon är ju så liten...ska man verkligen behöva kämpa så redan nu??
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Stackars

    lill-tjejen. Nä man ska inte behöva kämpa så, tycker inte jag i alla fall!
    Hoppas hon snart mår bättre, och får sova lugnt och skönt i natt!

    Kramisar från oss!
  4. 2
    Stackars lill-tjejen. Nä man ska inte behöva kämpa så, tycker inte jag i alla fall!
    Hoppas hon snart mår bättre, och får sova lugnt och skönt i natt!

    Kramisar från oss!
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Stackars Zelda

    Å så jobbigt att ha det så. Hoppas att hon kommande natt mår bättre.

    Krya på er!
  6. 3
    Stackars Zelda Å så jobbigt att ha det så. Hoppas att hon kommande natt mår bättre.

    Krya på er!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Pluttan

    Jobbigt, främst för henne men oxå för er föräldrar. Hoppas att det har varit bättre inatt och hoppas att ni får nåt som kan underlätta för henne.

    Kram Hanna
  8. 4
    Pluttan Jobbigt, främst för henne men oxå för er föräldrar. Hoppas att det har varit bättre inatt och hoppas att ni får nåt som kan underlätta för henne.

    Kram Hanna
  9. Kajsa o prickig Valter
    #5

    lilla Zelda

    stackars henne och jobbigt även för er att hon inte mår bra. Hoppas medicinen hjälper och att hon blir frisk snart.

    Kram i massor
  10. 5
    lilla Zelda stackars henne och jobbigt även för er att hon inte mår bra. Hoppas medicinen hjälper och att hon blir frisk snart.

    Kram i massor

Liknande trådar

  1. Akuten inatt
    By rebeckash in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-24, 19:14
  2. In på akuten inatt
    By Claudden in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 12:14
  3. Var på akuten inatt.
    By maiy in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 16:06
  4. Akuten inatt
    By Suskiv in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 11:41
  5. Vi var på akuten inatt
    By Tove m. pojkarna in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 11:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar