Hallå tjejer!
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Hallå tjejer!

    Det var länge sedan sist! Hur har ni haft det? Här har det varit fullt upp med skolan, praktik, hunden, jobb och hus och allt. Nu är första kursen avklarad och jag känner att jag har landat lite. Slutbetyget i första kursen blev MVG, och jag måste säga att jag är jättestolt!
    Nu ska jag försöka att läsa i kapp men jag inser att det nog blir svårt! :) Ni har ju skrivit hur myket som helst ju! Finns det något som jag bara måste veta och hur är det med er alla? Jag har saknat er massor ska ni veta!
  2. 1
    Hallå tjejer! Det var länge sedan sist! Hur har ni haft det? Här har det varit fullt upp med skolan, praktik, hunden, jobb och hus och allt. Nu är första kursen avklarad och jag känner att jag har landat lite. Slutbetyget i första kursen blev MVG, och jag måste säga att jag är jättestolt!
    Nu ska jag försöka att läsa i kapp men jag inser att det nog blir svårt! :) Ni har ju skrivit hur myket som helst ju! Finns det något som jag bara måste veta och hur är det med er alla? Jag har saknat er massor ska ni veta!
  3. Anonym
    #2

    HEEEEEJ!!!

    Hallå!!!

    Tänkte på dig för ett par dagar sedan när jag räknade tillbaka hur många sidor vi skrivit sedan årskiftet. Roligt att du inte försvunnit för gott!

    Här hos mig och M är inget nytt. Som du ser på sidan har jag PM-ångest nu igen, det sista för terminen. Det ska in på fredag så tills dess kommer jag vara lite lurig :)

    Några försöker förminska sig med hjälp av cambridge diteten (dock inte jag) och andra försöker bli friska. Läs på så uppdateras du gansk fort tror jag.

    Ett stort grattis till ditt fina betyg på första kursen! Hoppas att lyckas lika bra på tentan den 4 juni.

    Stor kram från mig
  4. 2
    HEEEEEJ!!! Hallå!!!

    Tänkte på dig för ett par dagar sedan när jag räknade tillbaka hur många sidor vi skrivit sedan årskiftet. Roligt att du inte försvunnit för gott!

    Här hos mig och M är inget nytt. Som du ser på sidan har jag PM-ångest nu igen, det sista för terminen. Det ska in på fredag så tills dess kommer jag vara lite lurig :)

    Några försöker förminska sig med hjälp av cambridge diteten (dock inte jag) och andra försöker bli friska. Läs på så uppdateras du gansk fort tror jag.

    Ett stort grattis till ditt fina betyg på första kursen! Hoppas att lyckas lika bra på tentan den 4 juni.

    Stor kram från mig
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Hej!

    Inte har jag försvunnit för gott inte. Det går inte för sig men jag var tvungen att ta en paus när allt blev övermäcktigt!

    PM ångest är inget skoj alls. Jag förstår! Jag borde själv sitta med näsan i böckerna nu men lusten infinner sig inte liksom... :)

    Jag ska försöka att läsa på lite undan för undan i alla fall ett par sidor tillbaka. :)

    Tack för grattiset och jag håller tummarna för dig att det kommer att gå lite bra hos dig!
  6. 3
    Hej! Inte har jag försvunnit för gott inte. Det går inte för sig men jag var tvungen att ta en paus när allt blev övermäcktigt!

    PM ångest är inget skoj alls. Jag förstår! Jag borde själv sitta med näsan i böckerna nu men lusten infinner sig inte liksom... :)

    Jag ska försöka att läsa på lite undan för undan i alla fall ett par sidor tillbaka. :)

    Tack för grattiset och jag håller tummarna för dig att det kommer att gå lite bra hos dig!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Men tjena!

    SKOJ att du tittar in igen! *saknat*

    Vad duktig du är, MVG - inte illa vännen!!!

    Här knallar allt på i 100 knyck...full fart hela dagarna med barnskötsel. Kämpar också mot några envisa extrakilon som bara SKA borrrt. Innan midsommar är jag redo för beach -06....öhhhh...*skämt åsido*

    Hoppas få \"se\" mer av dig snart igen!

    Sköt om dig!

    Kram H
  8. 4
    Men tjena! SKOJ att du tittar in igen! *saknat*

    Vad duktig du är, MVG - inte illa vännen!!!

    Här knallar allt på i 100 knyck...full fart hela dagarna med barnskötsel. Kämpar också mot några envisa extrakilon som bara SKA borrrt. Innan midsommar är jag redo för beach -06....öhhhh...*skämt åsido*

    Hoppas få \"se\" mer av dig snart igen!

    Sköt om dig!

    Kram H
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5

    Hej!

    Jag har saknat er massvis! Nu kommer ni att få se er av mig. *lovar*

    Hur är det med lilleman och magontet? Jag har tänkt på er massor om hur ni har det och om det har blivit bättre och så!

    Beatch 06 har jag inte ens vågat tänka på. har inte lyckats besegra socker suget alls... :( Men jag har tagit ett par vändor i löparskorna på morgonen när familjen sover och det har varit toppen.
  10. 5
    Hej! Jag har saknat er massvis! Nu kommer ni att få se er av mig. *lovar*

    Hur är det med lilleman och magontet? Jag har tänkt på er massor om hur ni har det och om det har blivit bättre och så!

    Beatch 06 har jag inte ens vågat tänka på. har inte lyckats besegra socker suget alls... :( Men jag har tagit ett par vändor i löparskorna på morgonen när familjen sover och det har varit toppen.
  11. Gabbi med grynen
    #6

    Hallojsan!

    Kul att se dig!
    Hur går det med barn och djur? Är hoffen snäll?
    Här är allt som vanligt. Barnen härjar och jag är utsliten. :)
    Kul att du kommer tillbaka nu.
    Hälsningar,
  12. 6
    Hallojsan! Kul att se dig!
    Hur går det med barn och djur? Är hoffen snäll?
    Här är allt som vanligt. Barnen härjar och jag är utsliten. :)
    Kul att du kommer tillbaka nu.
    Hälsningar,
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7

    Hej!

    Roligt att se er igen också! :D
    Det går bara bra med barnen och djuren. Hoffen är sååå snäll så jag tror att jag aldrig har träffat någon snällare. :)
    Känner igen det där med att barnen härjar. Nu har Alva och Gry börjat leka mer och mer med varandra och de hittar på en massa bus. Gry ska jag precis som Alva hela tiden. :)
  14. 7
    Hej! Roligt att se er igen också! :D
    Det går bara bra med barnen och djuren. Hoffen är sååå snäll så jag tror att jag aldrig har träffat någon snällare. :)
    Känner igen det där med att barnen härjar. Nu har Alva och Gry börjat leka mer och mer med varandra och de hittar på en massa bus. Gry ska jag precis som Alva hela tiden. :)

Liknande trådar

  1. Hallå tjejer!
    By Moas mamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 09:54
  2. Hallå tjejer!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 20:52
  3. Hallå tjejer!
    By Sara SL in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 10:42
  4. Hallå tjejer
    By Smygis m.2 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 15:39
  5. Hallå tjejer!
    By AnkieE in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 23:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar