Tips inför UL...
_0610 Oktoberbarn
  1. NillaNin
    #1

    Tips inför UL...

    Jag vet inte om ni redan hunnit diskutera detta på den här sidan, men ett tips inför UL är att äta eller dricka något sött precis innan. Tydligen reagerar bäbisen på det så det blir mer fart på den, man vill ju så gärna se att den rör sig menar jag.

    Vet inte om det är vetenskapligt utrett precis, men kan ju vara värt ett försök. Om inte annat så har man en anledning att ta sig en godisbit ;-)
  2. 1
    Tips inför UL... Jag vet inte om ni redan hunnit diskutera detta på den här sidan, men ett tips inför UL är att äta eller dricka något sött precis innan. Tydligen reagerar bäbisen på det så det blir mer fart på den, man vill ju så gärna se att den rör sig menar jag.

    Vet inte om det är vetenskapligt utrett precis, men kan ju vara värt ett försök. Om inte annat så har man en anledning att ta sig en godisbit ;-)
  3. Mian, alldeles överväld.
    #2

    Funkade inte på min :)

    Inte för att jag gjorde det medvetet i och för sig men jag åt en stor chokladboll och drack ett glas apelsinjuice en halvtimma innan jag skulle på ultraljudet. Och min bebis sov sig igenom hela undersökningen, rörde bara på sig när hon puttade på den med apparaten. Men kanske har grodan redan egen vilja och övar inför kommande trotsperioder :) Eller också gick det för lång tid mellan det söta och undersökningen, vad vet jag.
  4. 2
    Funkade inte på min :) Inte för att jag gjorde det medvetet i och för sig men jag åt en stor chokladboll och drack ett glas apelsinjuice en halvtimma innan jag skulle på ultraljudet. Och min bebis sov sig igenom hela undersökningen, rörde bara på sig när hon puttade på den med apparaten. Men kanske har grodan redan egen vilja och övar inför kommande trotsperioder :) Eller också gick det för lång tid mellan det söta och undersökningen, vad vet jag.

Liknande trådar

  1. Tips inför ÄL
    By malin27 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 17:38
  2. Tips inför vul
    By Cilla v.7 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 10:00
  3. Tips och råd inför The last
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 21:38
  4. tips inför Ge-kås?
    By Li med Amanda+3 till in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 11:02
  5. ***Bra tips inför ÄL***
    By Happy in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 17:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar