prickarna har torkat in nu
_0504 Aprilbarn
  1. Kajsa o prickig Valter
    #1

    prickarna har torkat in nu

    inte trodde jag att det var möjligt att man kunde få så mycket vattkoppor. Båda killarna har varit heltäckta från topp till tå. Vi försökte räkna på storebror men när vi kommit till över 100 bara på huvudet gav vi upp och Valter är lika prickig han. Båda killarna var heldäckade sön-mån och låg mest och sov men nu är det inget fel på deras humör. Valter har inte kliat alls mycket på sina men storebror har lidit rätt mycket. Nu har de flesta torkat upp så det gick över förvånansvärt fort tycker jag.

    Det har varit rätt många kompisar här och hälsat på, allt för att deras barn ska bli smittade. Inte riktigt klokt egentligen men det sägs ju att det är bättre att ha det som barn.

    Vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna förresten. När ungarna låg och sov hela söndagen gjorde jag och maken ett ryck i trädgården och vi hann massor vilket vi aldrig tycker att vi gör annars, kul!

    Hoppas ni har en trevlig kväll!

    Kramis
  2. 1
    prickarna har torkat in nu inte trodde jag att det var möjligt att man kunde få så mycket vattkoppor. Båda killarna har varit heltäckta från topp till tå. Vi försökte räkna på storebror men när vi kommit till över 100 bara på huvudet gav vi upp och Valter är lika prickig han. Båda killarna var heldäckade sön-mån och låg mest och sov men nu är det inget fel på deras humör. Valter har inte kliat alls mycket på sina men storebror har lidit rätt mycket. Nu har de flesta torkat upp så det gick över förvånansvärt fort tycker jag.

    Det har varit rätt många kompisar här och hälsat på, allt för att deras barn ska bli smittade. Inte riktigt klokt egentligen men det sägs ju att det är bättre att ha det som barn.

    Vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna förresten. När ungarna låg och sov hela söndagen gjorde jag och maken ett ryck i trädgården och vi hann massor vilket vi aldrig tycker att vi gör annars, kul!

    Hoppas ni har en trevlig kväll!

    Kramis
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Vad skönt!

    Villinte skrämma upp dej men mina tjejr fick nya efter att första omgången hade torkat in. Vet inte om det är vanligt, dock.

    Roligt att ni hann med trädgården också :-)
  4. 2
    Vad skönt! Villinte skrämma upp dej men mina tjejr fick nya efter att första omgången hade torkat in. Vet inte om det är vanligt, dock.

    Roligt att ni hann med trädgården också :-)

Liknande trådar

  1. ok, nu har jag torkat.....
    By kerstimärta in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-17, 22:52
  2. Nu har jag torkat tårarna
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 16:51
  3. torkat tvätt UTE!??
    By ~Marie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 17:20
  4. Torkat renkött
    By Nette m. E o G in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-15, 08:25
  5. torkat renkött?
    By dallejanne 15/8 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 11:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar